Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عراقچی با اشاره به سفر نخست وزیر کره به تهران که در تاریخ مناسبات دو کشور بعد از انقلاب بی سابقه  می باشد، گفت: با تبادل هیات در چنین سطحی انتظار مردم ایجاد یک تحول عمده در مناسبات دو کشور می باشد و لذا کره جنوبی باید هرچه سریعتر اقدامی عملی برای رفع مشکلات روابط دو کشور انجام دهد.

او ادامه داد: اقدام غیر قانونی بانک های کره ای در بلوکه کردن منابع مالی ایران موجب از دست رفتن اعتماد و جایگاه کره نزد ملت ایران شده که جبران آن کار آسانی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوی نیز با ابراز خرسندی از اینکه ظرف ۳ ماه گذشته دو بار بعنوان قائم مقام وزیر خارجه کره به ایران سفر کرده، تاکید کرد حل مشکلات و تقویت روابط از اولویت های اصلی در روابط دو جانبه و توسعه مناسبات می باشد.

وی همچنین اذعان کرد که خساراتی که شرکت‌های کره ای در نتیجه تحریم های آمریکا علیه ایران متحمل شده اند بسیار گسترده بوده و ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن شرایط جدید، امکان حل این مشکلات فراهم شود.

در این دیدار همچنین عراقچی با اشاره به اقدام تروریستی اخیر در نطنز تاکید کرد که این نوع اقدامات علیه تاسیسات هسته ای که به طور مستقیم سلامت و امنیت مردم  را مورد تهدید قرار می دهد، مصداق بارز جنایت علیه بشریت تلقی می‌شود که باید صریحا از سوی همه کشورها محکوم شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کره جنوبی عراقچی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898544

دیگر خبرها

  • مناسبات دوجانبه و مهمی میان ایران و پاکستان وجود دارد
  • سفیر طالبان در پکن: مناسبات افغانستان با چین بسیار مهم است
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • این اقدام غیرقانونی و شرم‌آور در تاریخ اتحادیه اروپا ثبت می شود