Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@10:35:27 GMT

ظریف حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۴۲۳

ظریف حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمدجواد ظریف سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی، صلح، برکت و نیکوکاری را به همه مسلمانان تبریک می گوییم.
 
ظریف گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم در این ماه به مسلمانان در مواجهه با چالش‌ها تا دستیابی به منافع مشترک بین ملت‌های اسلامی مختلف، وحدت و انسجام عطا کند و صدای حق و آزادی در میان‌ مردم را اعتلا داده و ستم را از مظلومان دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیش از ۴۰۰۰ اسکان موقت در بوستان‌های یزد در نوروز

 محمدسعید کاشفی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به فراهم کردن امکان اسکان موقت به صورت برپایی چادرشخصی در بوستان‌های کوهستان، مهر و ملل و بزرگ شهر گفت: بر اساس آمارگیری روزانه، بیشترین استقرار میهمان نوروزی ۱۴۰۳ در سطح شهر در چادر‌های مسافرتی شخصی در پارک بزرگ شهر و استفاده از خدمات این پارک بوده است.

وی با اشاره به برپایی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ اسکان موقت چادر افزود: برای تسهیل استقرار میهمان شهر یزد در بوستان ها، امکانات مورد نیاز از جمله دسترسی به آب شرب بهداشتی، سرویس‌های بهداشتی مناسب و پارکینگ، انتظامات و رعایت مناسب‌سازی برای استفاده معلولان از خدمات پارک توسط همکاران تدارک دیده شده بود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز، تصریح کرد: برای اولین بار در سطح شهر یزد و به جهت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، در هر بوستان محوطه‌ای طراحی و برای سرو غذای میهمانان نورزی تدارک دیده شد که مورد استقبال در این ایام قرار گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • برپایی بیش از ۴۰۰۰ اسکان موقت در بوستان‌های یزد در نوروز