Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@19:31:26 GMT

عکس/ استهلال ماه مبارک رمضان در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۴۴۱

استهلال ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از طلاب و علاقه مندان در قم برگزار شد.

استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم استهلال ماه مبارک رمضان-قم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماه مبارک رمضان قم استهلال ماه مبارک رمضان استهلال ماه استهلال ماه مبارک رمضان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: در پی اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۶ هزار و ۲۲۲ مورد بازدید از مراکز تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی انجام و ۱۸ هزار و ۷۴۴ کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف و فاقد شرایط بهداشتی در این بازدید‌ها ضبط و ۸ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم از این مقدار فرآورده پس از صدور حکم قضایی معدوم شده است. 
فتاحب با اشاره به ثبت ۳۱۸ مورد غیر بهداشتی در مدت اجرای طرح تشدید افزود: در جریان بازرسی از واحد‌های تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در این مدت ۱۱۶ مورد نمونه برداری از فرآورده‌های ضبطی انجام گرفته و ۲۹ مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شده است.

او گفت: ۱۶ هزار و ۷۲۸ راس دام سبک و سنگین در جریان اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در کشتارگاه‌های استان مرکزی کشتار و ۸۲۶ تن گوشت از کشتار این دام‌ها استحصال شده است.
فتاحی افزود: بدنبال نظارت بهداشتی بر کشتار دام و طیور استان، ۴ هزار و ۳۲۳ کیلوگرم لاشه دام سبک و سنگین در این مدت به دلیل وجود ضایعات مرضی و بیماری در کشتارگاه‌های دام این استان ضبط شده است.
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از تولید شش هزار و ۵۴۹ تن گوشت مرغ طی اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خبرداد و گفت: این میزان گوشت از کشتار ۲ میلیون و ۹۵۷ هزار قطعه طیور در کشتارگاه‌های صنعتی استان استحصال شده‌است.
فتاحی افزود: مقدار ۲۹ هزار و ۶۰۷ کیلوگرم لاشه طیور به دلیل وجود ضایعات مرضی و بیماری در کشتارگاه‌های طیور این استان ضبط شده است.
 طرح تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۹ اسفند ماه سال گذشته شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت ۱۰۳ نفر از بازرسین دامپزشکی سراسر استان انجام شد.

 یک هزار و ۹۰۵ واحد واحد شامل مراکز تولید، نگهداری، بسته بندی و عرضه مواد پروتئینی و فرآورده خام استان مرکزی در این طرح مورد نظارت بهداشتی دامپزشکی استان قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد