Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در راستای مبارزه با بازیکن‌سالاری دو بازیکن این تیم را به دلایل انضباطی، جریمه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اخبار و شایعاتی در مورد بحث و اختلاف‌نظر بین رشید مظاهری و احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مطرح شد.

ماجرا از این قرار است که مظاهری به دلیل استفاده از الفاظ رکیک علیه سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌‌های پیشین استقلال و نرفتن همراه آبی‌پوشان به رفسنجان برای بازی با مس از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال به کسر 20 درصد از قراردادش محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزیان: 4 شاهد دارم که مظاهری به من توهین کرد

مظاهری که انتظار چنین جریمه‌ای را نداشت، به شدت به مددی اعتراض کرد و مدیرعامل استقلال هم توضیح داد که ارکان انضباطی باشگاه مستقل هستند و براساس شواهد و مستندات رأی می‌دهند و مدیریت باشگاه دخالتی در تصمیمات آنها ندارد.

باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل بحث مبارزه با بازیکن‌سالاری را آغاز کرده و نمی‌خواهد اتفاقات گذشته تکرار شود و به همین دلیل اقدام به جریمه دروازه‌بان ملی‌پوش خود کرد. این باشگاه از مظاهری خواسته به دور از حواشی تمرکزش را برای مسابقات حساس پیش رو بگذارد تا مانند به گذشته آبی‌پوشان کمک کند.

محمد دانشگر مدافع استقلال نیز به دلیل مسائل انضباطی 20 درصد از مبلغ قراردادش کسر شده است. مدافع استقلال یک پرونده انضباطی دیگر نیز دارد که هنوز درباره آن تصمیم‌گیری نشده است. داریوش شجاعیان دیگر بازیکنی است که از سوی کمیته انضباطی جریمه شده که هنوز به او ابلاغ نشده است.

منفی شدن تست کرونای اعضای تیم استقلال در عربستان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر مدعی پیدا شدن چند کاغذ و دست نوشته عجیب در رختکن خود در اصفهان شده بود که همین موضوع با شکایت باشگاه ذوب‌آهن در کمیته انضباطی همراه شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896804

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • حکم انضباطی دیدار آلومینیوم و استقلال؛ محرومیت تعلیقی سید حسین حسینی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی