Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@13:14:42 GMT

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 12 آوریل 2021

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۵۷۲

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 12 آوریل 2021

فعالیت های روز گذشته ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی را مرور می کنیم. 

باشگاه های اروپایی مانند میلان، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و آرسنال ماه رمضان را تبریک گفتند

سال 2005 در چنین روزی این تصویر بیاد ماندنی از دربی دلامادونینا گرفته شد تراشتگن:
شب سختی بود اما هنوز لیگ تمام نشده است. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و تا پایان خواهیم جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حالا باید روی فینال کوپا دل ری تمرکز کنیم؛ یک لحظه بزرگ برای ما و هوادارانمان. فورزا بارسا دی ماریا در کنار نیمار و ام باپه در تمرینات امروز پاری سن ژرمن پاتریس اورا:
شیخ اورا رمضان شاد و آرامی را برای شما آرزو می کند. امیدوارم الله زندگی شما را با نور الهی خود روشن کند و زندگی تان پر از خوشبختی و شادی باشد بنزما:
مود همیشگی توماس مولر:
بزن بریم ژروم بواتنگ خاوی مارتینز و بایرن مونیخ به سوی پاریس جان آرنه ریسه:
در حال استراحت کای هاورتس به سوی اسپانیا بازیکنان چلسی در سویا ماسکرانو تولد 4 سالگی پسرش را تبریک گفت آنتونیو کونته تولد مارچلو لیپی را تبریک گفت:
تولدت مبارک استاد جیمی واردی:
ما باید بهتر کار کنیم و این کار را خواهیم کرد

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور  از چهارشنبه 29 فروردین ماه در 9 قسمت  ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه مستند در هر قسمت به یکی از شهرها از جمله چهار محال و بختیاری، همدان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، سنندج، اصفهان، داراب و... رفته و به موضوع لحظات خاص روزهای آخر بارداری و روز تولد می‌پردازد.

 فصل جدید این مجموعه، به موضوع سختی های زنی عشایری در دوران بارداری، سقط مکرر جنین، شوق و سختی مادری نابینا برای تولد فرزند ، چند قلو زایی، خواهران دوقلو همسان باردار و دلتنگی مادرانه پرداخته و روایتگر چالش‌های دوران بارداری مادرانی شاغل چون معلم، پرستار، نویسنده و ماما بوده است.

«پسر کوهستان»، «فرشته رضا»، «به بخش مادری»، «همیشه با هم»، «بچه‌های ما»، «جاده دلتنگی»، «ماه آخر»، «روز زندگی بهار» و «مهمان ناخوانده» آثار این مجموعه مستند هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مجموعه مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، مجری طرح: امیرحسین اوسیوند، کارگردانان: امیرحسین اسیوند،  مهدیه سادات محور، فروزان جاویدی، سمانه امینی، ملیکا صدوقی، صدابردارن: محمدرضا امین آبادی،  سجاد صادقی، مهران ثابتی فرد، اسماعیل امینی جزی، داوود قلی پور، تصویربردارن: امیرحسین اسیوند،  امیر حیدری، مهدی طاهری ، تدوینگران: امیرحسین شاکری، امیرحسین اسیوند، مهدی عبدالباقی، صداگذاران: محمدرضا امین آبادی، اسماعیل امینی ، اصلاح رنگ و نور: کامیاب مرادی  ، امیرحسین شاکری ، طراحان گرافیک: سهیل شعر باف، احمد رضایی، ملیکا خالقی

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • رژیم صهیونیستی خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد
  • ببینید | جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • خبر تولد یک ایران جدید
  • شگفتی رسانه‌های عبری از خیانت اردن به جهان اسلام
  • جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان (فیلم)
  • فیلم| جشن تولد ۶۷ سالگی پیرترین گوریل جهان!
  • مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»