Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@01:48:17 GMT

دستگیری عامل بی احترامی به جانباز بابلسری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۶۰۶

دستگیری عامل بی احترامی به جانباز بابلسری

به گزارش رکنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه توضیح داد: این اتفاق که متأسفانه صبح دیروز - دوشنبه - در شهر بابلسر رخ داده است موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری استان مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی برای احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: عموم مردم استان مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه ، مهندس اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او ‌دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رییس جمهور جانباز قضایی حادثه اخبار حوادث بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان و ایثارگران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بازداشت بابلسر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران خانواده تلگرام بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی یک زن پسر خاله تصاویر گوشی تلفن همراه فیلم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کامران رومیانی سه‌شنبه در این خصوص بیان کرد: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند به دلیل رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمب شد.

وی با تاکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت.

دادگستری خوزستان تلاش دارد تا با استفاده از پویش‌های مختلف و ظرفیت بزرگان طوایف رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی را در استان برچیند.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست