Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:59:01 GMT

مأموریت غیرممکن پورتو با طارمی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۹۷۳۷

مأموریت غیرممکن پورتو با طارمی

بازی‌های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:30 امشب با برگزاری 2 دیدار آغاز می‌شود تا چهره 2 تیم از 4 تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

 در یکی از این مسابقات، پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس پذیرای بایرن مونیخ خواهد بود. شاگردان مائوریتسیو پوچتینو در حالی در این مسابقه به میدان می‌روند که در بازی رفت موفق شدند باواریایی‌ها را در هوای برفی مونیخ 3-2 شکست دهند و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها در ادامه و در هفته سی و دوم لوشامپیونه  موفق شدند 4-1 استراسبورگ را شکست دهند و با 66 امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول فرانسه قرار دارند. در مقابل، شاگردان هانسی فلیک پس از باخت غیرمنتظره برابر پی‌اس‌جی، در هفته بیست‌وهشتم بوندسلیگا برابر یونیون برلین به تساوی 1-1 رسیدند و با 65 امتیاز در صدر جدول باشگاه‌های آلمان باقی ماندند. با این حال، به نظر می‌رسد هالیوودی‌ها برای جبران شکست خانگی‌شان مقابل پاری سن ژرمن کار بسیار سختی در پیش داشته باشند. خصوصاً اینکه رابرت لواندوفسکی به این بازی هم نمی‌رسد و در مقابل کیلیان امباپه که در بازی رفت دبل کرد، بسیار آماده است. در دیگر دیدار امشب، چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل پورتو قرار می‌گیرد. شاگردان توماس توخل نیز مانند پاریسی‌ها در بازی رفت و در خارج از خانه به پیروزی رسیدند و پورتو را 2-0 شکست دادند. آبی‌های لندن در هفته سی و یکم لیگ برتر جزیره 4-1 کریستال پالاس را از پیش رو برداشتند تا با 54 امتیاز در رده پنجم جدول باشگاه‌های انگلیس قرار بگیرند. در مقابل، شاگردان سرجیو کنسیسائو در هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال، مقابل توندلا به پیروزی 2-0 رسیدند که گل دوم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به‌ثمر رساند. مهاجم ملی پوش و ایرانی پورتو در بازی رفت با چلسی به‌دلیل محرومیت غایب بود ولی با توجه به نیاز شدید پورتو به گلزنی برای پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله بعد، به‌نظر می‌رسد که طارمی دوباره شانس حضور در ترکیب اصلی این تیم را داشته باشد. البته چلسی از زمان حضور توخل تنها یک باخت داشته و برای همین پورتو باید برای صعود یک مأموریت غیرممکن را انجام دهد و باید دید این تیم پس از حذف یوونتوس، می‌تواند از سد چلسی هم عبور کند یا خیر.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد