Web Analytics Made Easy - Statcounter

الله کرم شهگل روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور قطع هرگونه حاشیه و جناح‌بندی در کاراته به ضرر تیم ملی در آستانه حضور قدرتمند در المپیک توکیو است و انتظار می‌رود تمرکز همگان برای کمک به تیم ملی باشد.

وی بیان کرد: بروز اختلاف در هر مجموعه‌ای طبیعی است اما نباید دامن تیم ملی را در آستانه رویداد مهم المپیک بگیرد و بعدها افسوس این موقعیت مهم را بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم سوپرلیگی رعدپدافند ارتش خاطرنشان کرد: شاید حضور در المپیک اولین و آخرین فرصت طلایی ورزش کاراته کشورمان باشد و همه ما باید از انتقادهایی که می‌توان آن‌ها را بعد از المپیک هم مطرح کرد، باعث نشویم یکسری فرافکنی‌ها در مجموعه کاراته به وجود آید.

وی که ۲۰ سال سابقه فعالیت در عرصه کاراته کشور را دارد، بیان کرد: در شرایطی کنونی حمایت همه جانبه از ملی پوشان، مربیان و مجموعه فدراسیون کاراته در المپیک توکیو وظیفه همه دلسوزان است.

این مربی سازنده قهرمانان کاراته کشور یادآور شد: انتظار داریم همه منتقدان اختلاف نظرها را کنار گذاشته و با اتحاد و همدلی زمینه های لازم برای موفقیت کاراته کشورمان در المپیک توکیو را مهیا سازند.

 الله کرم شهگل مربی کاراته استان همدان جزو مربیان قهرمان پرور این رشته ورزشی در کشور به شمار می‌رود.

در هفته‌های اخیر حواشی رشته کاراته بازتاب‌های مختلف را در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است.

برچسب‌ها همدان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کاراته همدان کاراته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی

۶ دوچرخه سوار به همراه یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوهای تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان، امید و جوانان به میزبانی پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا بیست‌ویکم این ماه ادامه دارد.

دوچرخه‌سواران استان در تمامی رده‌های سنی در این اردو حضور دارند و آیدین علیاری و حسن سیف‌اللهی در رده بزرگسالان، علی لبیب در رده امید و پردیس فیض‌اللهی، فاطمه دادگر و امیر علیزاده در رده جوانان به‌عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به اردو دعوت شده‌اند.

همچنین بهزاد کرم‌زاده از آذربایجان شرقی به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارد.

کد خبر 746990

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم