Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:21:09 GMT

قدردانی مرکز رسیدگی به امور مساجد از وزیر بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۳۶۹

قدردانی مرکز رسیدگی به امور مساجد از وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از مواضع و اقدامات دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برنامه‌های مساجد در ماه رمضان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ
و آنها که در راه ما جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند بانیکوکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام، درود و تحیّت محضر شریف وزیر خدوم و ولایی، جناب آقای دکتر سعید نمکی

بدین‌وسیله مراتب سپاس، قدردانی و تشکّر خالصانه خود را از مجاهدت‌های جنابعالی، همکاران عزیزتان و تمامی اعضای کادر گرانقدر درمانی کشور تقدیم کرده و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و بهار قرآن و بنا بر تجربه موفّق برگزاری لیالی قدر در ماه مبارک رمضان سال‌گذشته و همچنین برگزاری مراسم عزاداری محرّم همان سال در ایّام شیوع ویروس منحوس کرونا، به نمایندگی از ائمه محترم جماعات، کارگزاران مساجد و تمامی نمازگزاران و ملّت عزیز و شریف ایران اسلامی، ضمن تمکین نظرات کارشناسی وزارت محترم بهداشت که جز منویّات حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی است، از دغدغه نورانی جنابعالی مبنی بر انجام تمهیدات لازم جهت برگزاری نماز جماعت و مراسم شب‌های قدر در فضای باز تمامی مساجد کشور تقدیر کرده، از شما برادر فرهیخته و ارزشمند درخواست می‌شود، نسبت به این امر خداپسندانه پیگیری لازم را تا حصول نتیجه‌ی مطلوب مبذول داشته و موجبات بهره‌مندی مردم عزیزمان از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان را فراهم آورید.

با تشکر مجدّد از جنابعالی، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری ممکن در تهیّه شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های مربوطه و همچنین مساعدت مقدور در جهت قطع زنجیره کرونا در شرایط خطیر کنونی را اعلام می‌داریم.

توفیقات روزافزون، عافیت و بهروزی شما و مجموعه همکاران بزرگوارتان را از درگاه ذات باری‌تعالی خواهانیم.

کد خبر 5187857

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مرکز رسیدگی به امور مساجد مسجد سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان قرآن فعالیت های قرآنی ماه رمضان ۱۴۰۰ قرآن کریم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی مرکز رسیدگی به امور مساجد رادیو قرآن سازمان دارالقرآن الکریم هیات مذهبی عراق روزه داری شهید صدر ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست