Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از طولانی شدن روند اجرایی پروژه احداث تالار فرهنگ و هنر یاسوج انتقاد کرد.

مهدی روشنفکر در نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تالار فرهنگ و هنر یاسوج سال ۸۷ کلنگ زنی شد و قرار بود ۳ ساله به بهره برداری برسد ولی بعد از ۱۳ سال زیبنده نیست در کنار رود زیبای بشار یک غول آهنی را به حال خودش رها کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: به بهانه چابک سازی ساختار اداری و کوچک تر شدن دستگاه‌های دولتی، سبب شد که مهم ترین و اصلی ترین اداره مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد به تعطیلی کشانده شود تا جایی که نظارت بر کار آموزشگاه‌های آزاد هنری، فرهنگی و سینمایی شهرستان تعطیل و به صفر رسیده که انتظار می‌رود ایجاد و راه اندازی این اداره در دستور کار قرار گیرد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تازه تاسیس مارگون و احداث مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به فقر و محرومیت منطقه و همچنین شور نشاط جوانان و نوجوانان و هنرمندان این شهرستان بعنوان یکی از اولویت‌ها و نیازمندی‌های این شهرستان اجرایی شود.
روشنفکر افزود: نظر به جمعیت بالای ۳۰ هزار نفر شهر مادوان (حاشیه شهر یاسوج) می طلبد یک فرهنگسرا از اولویت‌های اصلی و مهم وزارت ارشاد برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر باشد.
وی اظهار کرد: حمایت فراگیر و تاثیرگذار از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای نشر آثار فاخر خود با توجه به عدم استطاعت و توانایی آنها برای نشر آثار ضروری است.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت بیشتر از نویسندگان استان برای تسهیل در خرید کتاب نیز از خواسته‌های هنرمندان استان از مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر نویسندگان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی کهگیلویه و بویراحمد فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان