Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب یمن در پیام تبریک حلول ماه رمضان تاکید کرد در شرایطی که جامعه بشری از سلطه قدرت‌های استعماری آمریکا و اسرائیل رنج می‌برد، امت اسلامی بیش از هر زمان دیگری به هدایت قرآنی نیازمند است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رهبر انقلاب یمن با صدور بیانیه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به مردم یمن و امت اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه خبری المسیره، «عبدالملک بدر الدین الحوثی» گفت که ماه رمضان فرصتی بزرگ است که باید از آن استفاده کرد و واقعیت امت را اصلاح کرد.

رهبر انقلاب یمن گفت: ماه رمضان فرصتی برای رسیدگی به بسیاری از مشکلات امت و رسیدن به تعالی در مقابله با چالش‌ها است.

الحوثی بر اهمیت اهتمام به ماه مبارک رمضان برای رسیدن به برکات این ماه مبارک تاکید کرد و گفت که در راس این برکات تزکیه نفس، رسیدن به تقوا و تحکیم ارتباط با کتاب پروردگار است.

او از جمله آثار روزه‌داری و انجام مناسک ماه مبارک را تقویت قدرت اراده و صبر و تحمل به منظور مسئولیت پذیری بیشتر و رویارویی با چالش‌ها خواند و گفت: امت اسلامی در مرحله‌ای است که به شدت به هدایت الهی و قرآنی نیاز دارد در شرایطی که جامعه بشری از سلطه قدرت‌های ستمگر و در راس آن آمریکا و اسرائیل رنج می‌برد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رهبر انقلاب یمن امت اسلامی هدایت قرآنی رهبر انقلاب یمن امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳۵ سال پیش رهبر انقلاب + فیلم

پیش‌بینی ۳۵ سال پیش رهبر انقلاب در زمان دفاع مقدس درباره قدرت نظامی کشور را می شنوید: «بنده میبینم در آینده ملت، آن روزی را که ملت ما به عنوان یک ملت شکست ناپذیر و ملتی که حمله کننده به او، حمله کننده را پشیمان خواهد کرد، ملتی که تعرض به خود را با قدرت جواب خواهد داد.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ببینید | پیش‌بینی ۳۵ سال پیش رهبر انقلاب
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • پیش‌بینی ۳۵ سال پیش رهبر انقلاب + فیلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان + فلم
  • تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی در حسینیه امیرالمومنین اصفهان
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس / تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده / 5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس /تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده است /5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند