Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: عده‌ای با سه بازی برای پرسپولیس یا حضور به‌عنوان یار تعویضی سابقه بازی برای پرسپولیس را داشته‌اند، نباید اظهار‌نظر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساکت الهامی درباره اینکه در دیدار نساجی برابر پرسپولیس توسط داور اخراج شد، اظهار داشت: این بازی تنها مسابقه‌ای بود که اصلاً استرس نداشتم و شلوغ نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صحنه‌ای افشین پیروانی گفت داور به او اخطار بدهد و در سوت‌ها تفاوتی ایجاد شد، برای همین من هم گفتم داور به ما هم اخطار بدهد!

وی با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: برای پرسپولیس و سه نماینده دیگر ایران در آسیا آرزوی موفقیت دارم. ۹۰ دقیقه با پرسپولیس رقابت کردیم و اعتقاد دارم این تیم قوی‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر است. امیدوارم هم این تیم و استقلال شرایط بهتری را امسال در آسیا داشته باشند. فولاد هم امیدوارکننده بود. در کل برای هر چهار نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم.    سرمربی نساجی راجع به اعتراضاتش به داوری در دیدار با پرسپولیس، خاطر نشان کرد: من در تیم نساجی مسئول هستم. ما روی دو صحنه گل خوردیم که اصلاً صحیح بودن آن مشخص نیست و کارشناسان می‌گویند به کمک داور حق می‌دهیم.   وی راجع به حواشی پیش آمده بعد از صحبت درباره واکسن زدن اعضای تیم پرسپولیس، گفت: من نگفتم که پرسپولیسی‌ها واکسن زدند و فقط گفتم برخی تیم‌ها اینقدر راحت بودند که انگار واکسن زده‌اند. مگر واکسن زدن جرم است؟ پرستارها و پاکبانان واکسن زده‌اند و اتفاقی رخ نداده است. این دیگر ناراحت شدن ندارد.    سرمربی نساجی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، تأکید کرد: حتی وقتی از من پرسیدند منظورم پرسپولیس است، گفتم خیر، ولی عده‌ای شیطنت کردند. ما روز قبل از بازی با پرسپولیس بیانیه دادیم و اعلام کردیم از جهت کرونا شرایط سختی داریم. ما سه مرحله تست دادیم و ۸۰ میلیون هزینه کردیم.   الهامی درباره ناراحتی ابراهیم شکوری و افشین پیروانی از اظهارات او درباره واکسن، یادآور شد: شکوری بحثش جداست و من هم از او شکایت کردم. من اصلاً اسمی از پرسپولیس نبردم و فقط گفتم برخی تیم‌ها اینقدر راحت هستند که ترسی از کرونا ندارند. اینکه عده‌ای با سه بازی برای پرسپولیس یا حضور به‌عنوان یار تعویضی سابقه بازی برای پرسپولیس را داشته‌اند، نباید اظهار‌نظر کنند. منظورم مشخصاً آقای شکوری است.   وی در خاتمه تصریح کرد: من به‌عنوان سرمربی از تیمم دفاع می‌کنم. بعد از بازی نیز به یحیی گل‌محمدی، سیدجلال (حسینی) و پیروانی هم تبریک گفتم. جمله‌ای هم که لب خط گفتم ربطی به داوری و تیم مقابل نداشت. مجبورم از تیمم مقابل تیمی که مسلح است، دفاع کنم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازی برای پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز لیگ یک حواشی عجیبی روی سکوها داشت. در بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل که به میزبانی خیبر انجام شد، تعدادی لیدر با لباس نساجی مازندران به تشویق خیبر می‌پرداختند که این موضوع باعث عصبانیت نماینده لیگ یکی مازندران شد.

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص نوشت:"باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل در لیگ دسته اول و مشوقین این بازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

نساجی، نماینده تمام مازندران از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه این خاک در لیگ برتر است. فوتبال‌دوستان بابلی هم بخشی از همین استان هستند و باشگاه نساجی از آنچه در توان دارد برای حمایت از تیم‌های دیگر مازندران دریغ نخواهد کرد. برای نمونه در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر، پرواز به خرم‌آباد به صورت رایگان با هواپیمایی وارش برای بابلی‌های عزیز در نظر گرفته شد. شعار نساجی، یک ضربان و یک استان است.

در مورد اتفاقات بازی امروز و حضور بعضی از مشوقین با لباس نساجی در خرم‌آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه به انجام این کار پرداختند و این امر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی‌های لازم، خاطیان این اتفاق را شناسایی می‌کند و برخورد لازم را در قبال این کار انجام خواهد داد.

بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کند."

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران