Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@13:03:23 GMT

۱۰۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و بهسازی شهر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۵۹۲

۱۰۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و بهسازی شهر

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: بودجه سال جاری این سازمان حدود یک هزار و سی وشش میلیارد ریال در نظر گرفته شده که برای اجرای پروژه های نوسازی و بهسازی در مناطق مختلف هزینه می‌شود.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سازمان نوسازی و بهسازی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف در طیف‌های مرمتی، کف‌سازی یا دفاتر تسهیل‌گری، احیا و رسیدگی به بازار، سقف و خانه‌های تاریخی، بدنه‌سازی و… است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساماندهی رفیوژ میانی چهارباغ پایین، کف‌سازی کوی درب کوشک، مرمت چند خانه تاریخی و راه‌اندازی تعدادی دفاتر تسهیل‌گری و نهاد توسعه محله در اصفهان، ساماندهی خیابان آمادگاه، اقدامات مرمتی در خانه تخصصی کودک و نوجوان بخشی از پروژه‌های سال جاری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری به شمار می‌آید.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه احیای محور گردشگری و تاریخی میدان تا میدان حدفاصل میدان امام علی (ع) تا میدان امام (ره) در دستور کار این سازمان است، خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های این سازمان مرمت مقبره کمال اسماعیل، احیای محور میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره)، احیای بافت تاریخی جنوب مسجد جامع اصفهان (محله گردشگری شیخ بهایی)، احیای مسیر گردشگری دروازه حسن‌آباد تا چهارسوق، تالار تیموری، ساماندهی گذر و مرمت امامزاده شورا، کف‌سازی کوچه قصر حدفاصل عبدالرزاق تا کوچه درب امام و کف‌سازی گذر خانه تاریخی امام جمعه (حدفاصل ابن سینا تا مسجد جامع) است.

وی از ساماندهی مسیر گردشگری مدرس ابن سینا در محله دردشت طی سال جاری خبر داد و گفت: اصلاح فضایی و مرمت موزه هنرهای معاصر، احیای محور گردشگری مناره‌ها، مناسب سازی پل تاریخی شهرستان، احداث مسیر گردشگری حدفاصل پل بزرگمهر تا باغ گل‌ها، ساماندهی رفیوژهای کناری و پیاده‌رو سازی چهارباغ بالا بخش دیگری از پروژه‌های سال‌جاری این سازمان به شمار می‌آید.

فیض خاطرنشان کرد: کف سازی پیاده راه خیابان نظر میانی، بدنه‌سازی اطراف تخت فولاد و خیابان‌های فیض و مصلی و دیواره بابا رکن الدین در قالب طرح ساماندهی محوطه انتهایی گلستان شهدا نیز در دستور کار اقدامات سال جاری این سازمان است.

کد خبر 486466

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوسازی و بهسازی پروژه هاي عمراني شهر کلانشهر سازمان نوسازی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان نوسازی و بهسازی میدان امام سال جاری کف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، داود شایقی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و از محل منابع ملی و استانی، اعتبارات خوبی به استان جذب شد تا در سال جدید شاهد فعال شدن طرح‌های مهم استان در حوزه‌های زیربنای و عمرانی باشیم.
وی افزود: از مجموع اعتبارات جذب شده، پنج هزار و ۳۰ میلیارد ریال برای طرح‌های ملی استان از ردیف منابع ملی اختصاص یافت تا روند اجرایی این طرح‌های مهم و اساسی در حوزه راه‌آهن، تکمیل چهارخطه‌ها، مراکز بیمارستانی، مجتمع‌های آبرسانی و شبکه آبیاری و پروژه تالار شهر اردبیل سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: از این میزان ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه‌آهن اردبیل- میانه اختصاص یافت تا شاهد به سرانجام رسیدن این طرح ریلی عظیم در سال جدید باشیم.
شایقی افزود: برای تونل حیران ۴۹۰ میلیارد ریال، باند دوم مشگین‌شهر - سربند ۲۵۰ میلیارد ریال، باند دوم اردبیل - مشگین‌شهر ۲۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، باند دوم کلور- درام ۲۳۰ میلیارد ریال و برای پروژه رضی - امیرکندی و گرمی - بیله‌سوار ۳۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
وی گفت: تلاش بر این است تا با تخصیص این اعتبارات بخشی از بزرگراه‌های استان در سال جدید به بهره‌برداری برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: با رصد دقیق جذب اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای در سال ۱۴۰۲ تلاش شد در هر ۲ حوزه تخصیص‌های مطلوب و مناسبی برای پروژه‌ها و طرح‌های استان اخذ و تامین شود.
وی با اشاره به محدودیت منابع مالی در کشور افزود: در روز‌های پایانی سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات هزینه‌ای و جاری دستگاه‌های اجرای جذب و معوقات کارکنان اعم از اضافه کار و سایر مزایا پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • ۲۴۴ میلیارد ریال از اموال تملیکی سمنان به خزانه واریز شد
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • آب‌انبار کاروانسرای تاریخی جهرم بهسازی شد
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد