Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته محمدرضا زارع زاده مهریزی  رییس اتاق اصناف مهریز، سال ۱۳۹۹ با همکاری بانک‌های عامل ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به  ۵۰ نفر از اصناف متضرر از شیوع ویروس کرونا در مرکز این شهرستان و روستاها پرداخت شد. 

وی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت وام ادامه دارد و  در این مدت یک هزار مورد بازدید از محل اصناف مختلف با همکاری برخی نهادها و دستگاه‌ها برای بررسی مشکلات آنها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: همچنین دوره های آمورشی در مباحث مختلف مورد نیاز صنوف به خصوص در ارتباط با راه‌های پیشگیری از کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

زارع زاده مهریزی به شعار امسال و اهمیت تولید و اشتغال اشاره کرد و یادآور شد: محور تمامی اقدام های این تشکل در سال‌جاری پیگیری تحقق نامگذاری شعار انتخابی سسال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری است.       

وی تصریح کرد: این شعار که مورد تاکید معظم له است اگر در جامعه محقق شود بیشتر مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه رفع می‌شود. 

تاکنون یک هزار و ۵۰۰ نفر از کسبه مهریز آموزش حضوری پیشگیری از کرونا را فرا گرفتند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۷۳ هزار واحد صنفی دارد که ۲ هزار  و ۳۰۰ واحد صنفی مربوط به مهریز است.

 مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

یزد 

 کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد گفت: از بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)  تا اوایل پنجشنبه با تشدید ناپایداری‌های جو در بعضی ساعات، وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک در برخی مناطق به ویژه نیمه غربی، رگبار باران با احتمال رعدو برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

سیدعباس میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز جمعه با عبور موج جوی گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گردوخاک وجود دارد. 

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر بافق با ۳۴ درجه و روستای گاریزات تفت با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین  نقاط استان بود.

این کارشناس هواشناسی، دمای امروز شهر یزد را ۱۸ تا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان ذکر کرد.

میرحسینی یادآور شد: شامگاه دیروز ( دوشنبه ) سرعت باد به ترتیب در ابرکوه ۷۶، عقدا ۶۸ و مروست خاتم ۶۱ کیلومتر بر ساعت رسید. 

میزان بارش سالانه در استان یزد ۶۵ میلی‌متر و میزان تبخیر حدود چهار هزار میلی‌متر است.

بادهای فصلی در طول سال، دشت یزد- اردکان را در می نوردد و بعضا خسارات سنگینی بر جا می‌گذارد.

یزد

 رییس حوزه هنری یزد گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی(۲۰ الی ۲۶ فروردین ماه)، نمایشگاه مجازی آثار تجسمی «فلسطین تنها نیست» شامل  پوستر، کارتون و کاریکاتور در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحه مجازی این نهاد آغاز شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی این مرکز، صادق کوچک‌زاده افزود: در این نمایشگاه ۲۰ اثر منتخب از هنرمندان ایرانی و خارجی به تماشا گذاشته شد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به تارنمای artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» ۴۵۴ اثر انتخاب و به مرحله نمایشگاهی و نیمه نهایی راه پیدا کرد و مراسم اختتامیه این مسابقه روز قدس برگزار می شود.
از ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی به مدت یک هفته به عنوان «هفته هنر انقلاب اسلامی» نامگذاری شده است.

یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر قتل مرد ۴۲ ساله ای در اردکان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: کارآگاه پلیس آگاهی اردکان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به یک نفر مشکوک و پس از انجام تحقیقات لازم متوجه شدند وی متواری شد و ماموران  متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت در کرمان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی و با همکاری پلیس آن استان در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند و به یزد انتقال دادند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل صاحب کار خود هنگام کار در یکی از روستاهای شهرستان تفت اعتراف کرد و به نظر می‌رسد، انگیزه قتل وسوسه مالی ‌باشد و نتیجه و انگیزه قطعی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها مهریز ویروس کرونا تسهیلات بانکی یزد اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز ویروس کرونا تسهیلات بانکی مهریز ویروس کرونا تسهیلات بانکی یزد اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898656

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد