Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۸ هزار و ۲۳۲ داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا در هرمزگان نام نویسی کردند.

علی رئوفی صبح امروز(۲۴ فروردین ماه) با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن زمان ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در هرمزگان، ۸ هزار و ۲۳۲ نفر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این شمار ۷ هزار و ۵۶۹ نفر مرد و مابقی زن هستند، اظهار کرد: بیشترین نام‌نویسی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه بوده و شمار نامزدهای ثبت نامی در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان در مقایسه با دوره گذشته سه درصد بیشتر است.

رئوفی تصریح کرد: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان عنوان کرد: نامزدها برای کسب کرسی ۶۷۵ روستا در شرق استان،۳۹۰ روستا در حوزه مرکز استان و ۲۶۳ روستا در غرب استان رقابت می‌کنند و در نهایت ۴ هزار و ۲۱۸ نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی روستاها و عشایر هرمزگان انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات شوراهای اسلامی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ هم‌زمان با سراسر کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته اول اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مجید طالبی، نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه اظهار کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه با بیان اینکه در حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد اظهار داشت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶:۰۰ روزهای آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان فراهم شده است.

طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای جهت آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است، همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که از در شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیروهای حفاظت فیزیکی جهت برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از جمله پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و هندزفری)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن، همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶:۱۵ روزهای آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

کد خبر 746947

دیگر خبرها

  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود