Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۴ فروردین) در جلسه علنی مجلس و در طرح سوال خود از امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره چرایی عدم اجرای قانون پرداخت فوق العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح اظهار داشت: متاسفانه سلیقه این دولت در عدم اجرای قانون و رفتارهای تبعیض آمیز است این درحالی است که نباید قشری از جامعه در مورد اجرای قانون مشمول عدم دریافت حق و حقوق خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به نظر می‌رسد در مورد اجرای قانون در برخی موارد تبعیض وجود دارد و عمدا به دنبال ایجاد برخی نارضایتی‌‌ها هستند. 

نماینده کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: تبعیض در اجرای قانون در موضوع حقوق جامعه کارگری، همسان سازی حقوق ها، اعطای ارز ۴۲۰۰ تومانی و تاراج سکه بانک مرکزی وجود داشته است اما این ظلم آشکار نبایستی وضعیت را به سمت و سویی ببرد که فوق العاده مناطق جنگی نیروهای مسلح پرداخت نشود. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح کرمانشاه قانون نماینده کرمانشاه امیر حاتمی وزیر دفاع نیروهای مسلح اجرای قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفر‌های نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیئت دولت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • سخنگوی دولت : افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد