Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:11:00 GMT

معیشت عامل مهم مهاجرت روستاییان به شهر است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۰۹۱۸

معیشت عامل مهم مهاجرت روستاییان به شهر است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان  اظهار کرد: می‌توان با فراهم کردن صنایع تبدیلی سبب ارزش افزوده در روستا‌ها شد و ارائه خدمات دامپروری و کشاورزی همچون تولید سموم، کود، علوفه مورد نیاز دام‌ها باید به صورت عادلانه در روستا‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باتوجه به ظرفیت دامداری، دامپروری و کشاورزی استان می‌توان معیشت روستاییان به میزان کافی تهیه شود تا بتوانند در محل خود بمانند و باعث مهاجرت آن‌ها نشود.

او  بیان کرد: دقت در سلامت اداره تعاون روستایی همچون سایر ادارات، شایسته سالاری در درون ادارات، عدم تبعیض در میان کارکنان از جمله مهمترین نکاتی است که سبب می‌شود افراد پس از ورود به اداره شاهد اخلاق و ضوابط قانونی و اسلامی در اداره باشند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان مهاجرت روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود