Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان باشی در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ۲۲ ماده طی دو روز در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جام امام رضا که در تقویم فدراسیون جهانی دوومیدانی ثبت شده، میدانی برای کسب سهمیه المپیک بود و برای المپیک ۴۰ امتیاز داشت. در نخستین دوره بیش از ۲۰۰ ورزشکار مرد از ۹ کشور شرکت کرده بودند.

در پایان این رقابتها تیم عراق با ۸ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۴ برنز به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها معرفی شد، تیم کرمانشاه با ۲ طلا و ۲ برنز در جایگاه دوم و تیم گلستان با ۲ طلا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش دو 800متر امید امیریان دونده سیستان و بلوچستان با رکورد 1.48.59 دقیقه به مقام دوم دست یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا ع جام امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز