Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:53:28 GMT

تردد اتوبوس به مرکز شهر ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۲۵۹

تردد اتوبوس به مرکز شهر ممنوع است

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تعطیلی خدمات اتوبوسرانی در مسیر BRT بنا به دستور ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان تبریز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و سایر اتوبوس های بخش خصوصی در خطوط دیگر نیز با ظرفیت 50% خدمات می دهند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ ایمان غنی زاده گفت : تعطیلی خدمات اتوبوسرانی در مسیر BRT بنا به دستور ستاد مدیریت و مقابله با  کرونا شهرستان تبریز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و سایر اتوبوس های بخش خصوصی در خطوط دیگر  نیز با ظرفیت 50% خدمات دهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه دا : تعداد اتوبوس های بخش خصوصی زیاد است شهروندان محترم با پر شدن ظرفیت 50% اتوبوس سوار نشوند و منتظر اتوبوس بعدی شوند و بازرسین نیز این امر را کنترل می کنند ما انتظار داریم مردم عزیز حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را حفظ نمایند و در صندلی ها ییکه نشستن ممنوع است، ننشینند در ضمن با توجه به مصوبه ستاد ورود اتوبوس های تحت نظارت شرکت واحد به هسته مرکزی شهر ( منطقه بازار) ممنوع است و همکاران در  پل قاری، میدان فجر، راسته کوچه نسبت به کنترل عدم ورود اتوبوس های بخش خصوصی به مرکز شهر نظارت  دارند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان متذکر شد :  ما انتظار داریم شهروندان عزیز با شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همکاری کنند و در جهت افزایش خدمات دهی و جلوگیری از بیماری کرونا  کرایه خود را با بلیت الکترونیکی پرداخت نمایند و از ارائه پول نقد خودداری کنند تا شاهد وضعیت بهتری باشیم.    

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز اتوبوس های بخش خصوصی شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

کد خبر 6082839 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • پرش از روی پل عابر پیاده بر روی اتوبوس شرکت واحد!
  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است