Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حافظی روز سه شنبه با اشاره به عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۹ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر به رسانه ها افزود: به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق‌رسانی، عملیات اصلاح و بهینه سازی ۱۹ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در شهرستان مهدیشهر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق مهدیشهر اظهار داشت: طرح توسعه ۱۷ هزار و ۲۱۶ متر شبکه توزیع برق، کابل خودنگهدار و شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان، از جمله اقدامات انجام شده در عرصه خدمات دهی در سال گذشته به شمار می‌رود.

حافظی گفت: برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۲۵ کیلوولت آمپر احداث و بهره‌برداری شد و دو مورد افزایش قدرت پست به میزان ۵۰ کیلوولت آمپر به انجام رسید.

 وی افزود: نصب پست هوایی جهت تامین برق سیادره جاشلوبار، ایستگاه تله متری چشمه گل رودبار، کارگاه بسته بندی موادغذایی، خیابان منبع آب و شهرک طوسی شهمیرزاد، برقراری دو دستگاه سکسیونر گازی هوایی جهت رینگ خطوط و برق دار کردن منطقه طالب آباد، بهینه سازی ۶ هزار متر شبکه سیمی روستای فولاد محله با تبدیل به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روستاهای کاورد و ملاده، خیابان بنفشه شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد، میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت و احداث شبکه روشنایی بلوار آیت الله مومنی شهمیرزاد، بلوار رسالت درجزین و ورودی چهل تن، از فعالیت های اجرا شده محسوب می شود.

مدیر توزیع برق مهدیشهر خاطر نشان کرد: اصلاح شبکه فشار متوسط و تعویض پایه های فرسوده منطقه رسم رودبار، تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار، نصب پنج ایستگاه هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان جدید، مقاوم سازی ۱۰۰ مورد پایه های فرسوده در شهرستان و همچنین احداث سه دستگاه پست هوایی جهت کاهش تلفات و تقلیل شعاع تغذیه برق مشترکان، از جمله برنامه های پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۰ است.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق مهدی شهر برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق مهدی شهر انرژی برق مصرف بهینه برق مهدی شهر برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور توزیع برق متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف تنطیم فشار خط انتقال آب انجام شد، اظهار داشت: شیرهای فشارشکن معیوب در پی انجام دوره‌ای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (pm)، شناسایی  و با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از کارایی لازم برای تنظیم فشار شبکه برخوردار نیستند.

وی گفت: براین اساس تعمیر این شیرها به عنوان یک اولویت مهم در در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی با اشاره به نقش و کارکردمهم و ویژه‌ی شیرهای فشارشکن در مدیریت مصرف آب افزود: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد پر اهمیتی در تنظیم فشار شبکه، جلوگیری از فشارهای ناخواسته و کاهش حوادث در شبکه ی انتقال و توزیع آب و در نتیجه مدیریت مصرف آب داشته و به لحاظ نصب برروی خطوط انتقال آب نقش پر اهمیتی در تامین آب شهروندان ایفا می کنند.

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت