Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@19:41:16 GMT

پیش‌بینی افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۴۱۴

پیش‌بینی افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت مسکن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه معتقد است، امسال افزایش قیمت مسکن در کرمانشاه حدود پنج تا ۱۰ درصد خواهد بود و جهش قیمت شدید را در سال ۱۴۰۰ تجربه نمی‌کنیم.

بابک مرادی در گفت و گو با ایسنا، با پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن امسال، گفت: اگرچه در دو سال گذشته شیب تند افزایش قیمت مسکن را داشتیم، اما بعید است این روند امسال تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نهایت افزایش قیمتی که ممکن است امسال در بازار مسکن کرمانشاه رخ دهد را حدود پنج تا ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: این افزایش نیز عمدتا مربوط به مناطق پرتقاضای شهر مانند ۲۲ بهمن، فرهنگیان، کارمندان، کسری و... خواهد بود.

مرادی اظهار کرد: فکر می کنم امسال در بخش خرید و فروش مسکن هیجانات و رونق دو سال گذشته را نداریم و بازار روندی عادی و متعادل خواهد داشت.

مرادی درباره وضعیت اجاره بها طی امسال نیز خاطرنشان کرد: اگر مصوبه افزایش قیمت‌ها به درستی اجرا شود - بر اساس این مصوبه حداکثر افزایش قیمت اجاره بها برای تهران 25 درصد، برای کلانشهرها 20 درصد و برای شهرهای کوچک 15 درصد در نظر گرفته شده است- در کرمانشاه ۲۰ درصد نسبت به قراردادهای سال قبل افزایش قیمت خواهیم داشت، البته در صورتی که مالکین تمکین کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه مسكن افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی حوادث ناشی از غرق شدگی در فروردین ماه امسال خبر داد و از مردم خواست که با رعایت نکات ایمنی از افزایش این آمار در ادامه سال‌جاری جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر میعادفر در تشریح آمار مربوط به حوادث غرق شدگی در کشور گفت: در فروردین ماه سال جاری در مجموع ۱۱۸ نفر در حوادث مرتبط با غرق شدگی دچار حادثه شدند که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته از افزایش ۲۲ درصدی حکایت دارد.

وی با بیان اینکه ۶۴ نفر از این ۱۱۸ نفر به دلیل غرق شدگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آمار فوتی‌ها نیز حاکی از افزایشی دو درصدی در مقایسه با سال قبل است.

رئیس سازمان اورژانس کشور تعداد مصدومان را نیز ۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: شمار مصدومان ناشی از حوادث غرق‌شدگی نیز رشد ۵۹ درصدی در مقایسه با فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را نشان می‌دهد.

میعادفر درباره استان‌های دارای بیشترین موارد فوتی نیز گفت:‌استان فارس با ۱۱ و استان اصفهان با هفت مورد دارای بیشترین موارد فوت به دلیل غرق‌شدگی در فروردین ماه امسال بودند. این موضوع نشان می‌دهد که آمار غرق‌شدگی ارتباطی با مجاورت با دریا و ... ندارد و لازم است که مردم اصول ایمنی را در این مورد رعایت کنند.

به گفته وی بیشترین موارد مصدومیت ناشی از غرق‌شدگی نیز در استان‌های بوشهر با ۱۵ مورد مصدوم و هرمزگان با هشت مورد مصدوم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور به مردم هشدار داد که با رعایت نکات ایمنی و پرهیز از شنا کردن در استخرها و کانال‌های کشاورزی و ... از جان خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار