Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،  عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی پس از توضیح امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره علت عدم اجرا و اعمال قانون برنامه ششم در خصوص اعمال فوق‌العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح اعلام کرد که این سوال را به رای نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصری همچنین از رئیس مجلس خواست موضوع رسیدگی به رفع تبعیض در پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی به نیروهای مسلح را به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دهد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر دفاع کرمانشاه نیروهای مسلح عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا قربانی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: مردم بصیر و همیشه در صحنه استان خوزستان با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح را اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این مراسم راهپیمایی روز جمعه ۳۱ فروردین پس از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی گفت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه در عملیات وعده صادق برخی اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی را مورد حملات پهپادی و موشکی قرار داد.

کد خبر 6081536

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد