Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:25:44 GMT

واکنش مخابرات به اختلال در کلاب هاوس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۵۳۲

واکنش مخابرات به اختلال در کلاب هاوس

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت : هیچ گونه اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از پلتفرم کلاب هاوس در شبکه داخلی مخابرات مشاهده نشد. ناطقان: محمد رضا بیدخام افزود: موضوع ایجاد محدودیت برای پلتفرم کلاب هاوس در شبکه شرکت مخابرات ایران بررسی ویژه شد، اما هیچ گونه اختلال و محدودیتی در راستای استفاده از این پلتفرم در شبکه داخلی شرکت مخابرات مشاهده نشد و سایر موارد در حال بررسی و پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بر اساس این گزارش، دو روز پیش، سازمان تنظیم مقررات رادیویی با ارسال هشداری به سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران به آن‌ها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند.

اما صبح امروز، با پایان التیماتوم ۲۴ ساعته وزارت ارتباطات به اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و مخابرات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با استناد به ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی از این اپراتور‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرد.

بر اساس ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی ایجاد هرگونه اختلال در ارتباطات کشور جرم تلقی می‌شود.

 
برچسب ها: کلاب هاوس ، ناطقان ، اختلال ، مخابرات ، شبکه داخلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کلاب هاوس ناطقان اختلال مخابرات شبکه داخلی کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند

سرگرد علی اکبر برهانی در گفت‌گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه شیرقان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۳ سارق را حین سرقت کابل‌های مخابرات مشاهده می‌کنند.

وی بیان داشت: سارقان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه سواری پراید از محل متواری شده که در نهایت با واکنش به موقع مأموران و شلیک چند تیر خودرو متوقف و ۲ نفر از سارقان دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه سارقان سابقه دار به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی و در نهایت روانه زندان شدند.

کد خبر 6063820

دیگر خبرها

  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • احتمال ممنوعیت اشتراک‌های پولی فیس‌بوک در اروپا
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی
  • برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی