Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:15:23 GMT

کرونا و تشدید کنترل تردد‌ها در محلات

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۱۶۵۰

کرونا و تشدید کنترل تردد‌ها در محلات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ عباس محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز کرونای این شهرستان و ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی از تشدید کنترل تردد‌ها در شهرستان محلات خبرداد.

سرهنگ محمد رضایی گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی مدیریت کرونا طرح محدودیت تردد خودرو‌های پلاک غیر بومی در مبادی ورودی شهرک امام و میدان امام علی شهر محلات در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح از ورود خودرو‌های غیر بومی به خصوص افرادی که ساکن شهرستان محلات نباشند جلوگیری می‌شود و رانندگان خودرو‌های غیر بومی اعمال قانون می‌شوند و یا به مقصدشان برگردانده میشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: حضورخودرو‌های غیر بومی با وجود کنتر‌ها در این شهرستان به علت این است که برخی شهروندان محلاتی دارای خودرو‌های پلاک‌های غیر بومی بوده، اما ساکن شهرستان هستند.

 


سرهنگ رضایی افزود: همچنین محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد درسطح شهرستان توسط عوامل راهور مورد اجرا قرار می‌گیرد تقاضا دارم از شهروندان محترم با رعایت قوانین و مقررات از تردد‌های زائد در سطح شهرستان جلوگیری کنند تا شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا باشیم.

بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهر‌ها از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا در ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و این استان با سایر رنگ‌ها هم خدا حافظی کرد.

طبق اعلام ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی تعداد ابتلا و فوتی‌های کرونایی این استان نسب به هفته گذشته حدود دو و نیم برابر شده و استان مرکزی جزو استان‌های بحرانی با شیب تند کرونا اعلام شده است.

ستاد ملی مقابله با کرونا هم استان مرکزی را در لیست ۱۲ استان با شیب بسیار تند کرونایی اعلام کرد که باید به شدت مراقبت کرد تا از میزان خسارت در این استا کم شود.

بیمارستان امیرکبیر اراک هم که به عنوان مرکز دوم کرونا مشخص شده بود پر شده که این سرعت نشان از سرعت انتقال و چرخش ویروس و میزان بالای آلودگی در استان مرکزی است.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم مشاهده شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران کرونای انگلیسی کرونای استان مرکزی شهرستان محلات غیر بومی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در روستای گردشگری رهورد با حضور مهندس صفائی فرماندار، بخشداران بخش‌های ۴ گانه شهرستان، باقری رئیس اداره ورزش و جوانان، باتقوا رئیس هیئت بازی‌های بومی محلی شهرستان، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای رهورد درمحل دفتر فرماندار برگزار شد.

این جشنواره در ۱۰ رشته ورزشی از بازی‌های بومی محلی، نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های محلی از روستاه‌های بخش‌های چهارگانه شهرستان ۷ اردیبهشت در مجموعه گردشگری، فرهنگی و ورزشی روستای رهورد بخش باجگیران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر