Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، بحران آب را از مهمترین چالش‌های شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و اظهار داشت: ۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان با چالش شدید بحران آب شرب روبرو است.

او افزود: از مجموع شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۱ مورد با چالش تامین آب روبرو است، اما در ۶ شهرک این چالش بسیار جدی است و با تانکر آبرسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بازگشت ۴۰ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید

فلاح اضافه کرد: شهرک‌هایی که با چالش جدی تامین آب مواجه هستند شامل شهرک‌های صنعتی شهرکرد ۱و ۲، سفیددشت، فرادنبه و سامان ۱ و ۲ است که از شهرک‌های مهم و بزرگ استان به شمار می‌روند و در سال تولید، پشتیانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها می‌تواند مانعی برای تولید در استان به شمار آید.

او ادامه داد: از هفته آینده آبرسانی سیار برای تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی سامان و شهرکرد آغاز می‌شود.

فلاح، تسریع در بهره‌برداری طرح آبرسانی بن به بروجن برای واحد‌های صنعتی استان را حیاتی دانست و گفت: کم‌آبی حیات هشت هزار شغل در این واحد‌ها را در معرض تهدید قرار داده است.

او در عین حال بازچرخانی و استفاده از پساب فاضلاب را از راهکار‌های پیش‌بینی شده برای تامین آب صنایع استان در شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: در همین راستا تامین ۸۰ لیتر بر ثانیه تخصیص پساب شهر شهرکرد برای شهرک صنعتی این شهر پیش‌بینی شده است که به زودی محقق می‌شود.

فلاح اضافه کرد: همچنین ۵۰ لیتر بر ثانیه از پساب شهرک صنعتی شهرکرد برای طرح فولادی این شهرک از دیگر طرح‌های پیش‌بینی شده است که سیستم استحصال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و به زودی اتصال واحد به سیستم انجام می‌گیرد و در شهرک صنعتی بروجن نیز ۲ شبکه استحصال اجرا شده است و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: در شهرک صنعتی سفیددشت نیز ۲ طرح فولادی مهم استان از پساب استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی آبرسانی سیار شهرک های صنعتی صنعتی استان شهرک صنعتی تامین آب شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، بهنام یخچالی لژیونر استان، به عنوان بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان در ماه مارس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید 

آغاز رقابت‌های بسکتبال قهرمانی نخبگان کشور در شهرکرد

یخچالی پیش از این هشت سال در تیم پتروشیمی بندر امام حضور داشت.

بهنام یخچالی دهکردی با ۱.۹۱ سانتیمتر قد بازیکن گارد دوم و عضو تیم ملی بسکتبال ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • چهارمحال و بختیاری باید استان گردشگری و نه صنعتی باشد
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو