Web Analytics Made Easy - Statcounter

​ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان (دوره اول و دوم متوسطه) در سال تحصیلی ۱۴۰۱.۱۴۰۰ که از یازدهم فروردین ماه آغاز شده بود فردا بیست و پنجم به اتمام می‌رسد.

به گزارش برنا؛ ثبت نام داوطلبان از طریق سامانه azmoon. medu. ir امکان‌پذیر است و تمام فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و دانش آموزان باید نسبت به دریافت رمز همگام از مدرسه محل تحصیل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم روز جمعه ۲۱ خردادماه برگزار می‌شود.

در صورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاح‌دید ستاد ملی مقابله با کرونا قابل تغییر خواهد بود، لذا ضروری است داوطلبان به اطلاعیه‌های صادر شده از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان درباره تاریخ دقیق برگزاری آزمون توجه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون های ورودی مدارس سمپاد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور