Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از پرداخت تسهیلات کرونایی به آموزشگاه‌های آزاد آسیب دیده خبر داد.

عبدالنبی سواعدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به آموزشگاه‌های آزاد، اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات کرونایی، مسئولان آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نشانی https://kara.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir/default/Home/Main_Header نسبت به دریافت تسهیلات کرونایی اقدام کنند.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای جهت دریافت تسهیلات کرونایی، افزود: ثبت‌نام آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آسیب دیده از کرونا آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان گفت: اکنون ۶۵۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در خوزستان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان فنی و حرفه ای اشتغال مهارت آموزی کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای تسهیلات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان