Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@12:23:46 GMT

شرط سعید جلیلی برای کاندیدنشدن

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۲۲۶۶

شرط سعید جلیلی برای کاندیدنشدن

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان‌های استان تهران سال ۹۲ درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد. ناطقان:  سید حسین نقوی حسینی رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال ۹۲، درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال ۹۲ حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را هم دارد، اما تمامی گزینه‌ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او افزود: اگر سید ابراهیم رئیسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزدهای اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می‌کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو با برنامه‌ترین گزینه هاست در صورت حضور سید ابراهیم رئیسی از او حمایت می‌کند. اگر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به انتخابات بیاید، جبهه پایداری نیز از او حمایت می‌کند و اجماع خوبی در اصولگرایان به وجود خواهد آمد.
منبع: تابناک برچسب ها: کاندید ، جلیلی ، ناطقان ، انتخابات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاندید جلیلی ناطقان انتخابات سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته گفت: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند را تبریک عرض میکنم.
حجت الاسلام عادل پور افزود: دشمن حماقت بزرگی انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد.
وی تصریح کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ده تا خواهد خورد.
از مردم تشکر ویژه می کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و حمایت کردند.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگر با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سم مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند.
قوة قضائیه باید با قاطعیت حضور پیدا کند.

دیگر خبرها

  • امروز قرن غلبه حق علیه باطل است
  • تصاویری از صحبت های درگوشی خاتمی و سیدحسن خمینی در یک مراسم /اسحاق جهانگیری هم بود
  • قدردانی از اقدام حکیمانه‌ جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی وارد دامغان شد
  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • توجه به پیوست فرهنگی در اجرای طرح های عمرانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟