Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سه شنبه (۲۴ فروردین ماه) بازار با افزایش نسبی تقاضا نسبت به روزهای گذشته در نماد‌های بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

شاهد آغازی طوفانی و پر تقاضا در اغلب بزرگان و شاخص ساز‌ها هستیم بطوری که با گذشت تنها دقایقی از آغاز معاملات، شاخص کل با رشد ۸۵۰۰ واحدی بالاتر از سطح ۱ میلیون و ۲۳۴ هزار واحد قرار گرفت و بیشترین تاثیر مثبت را نماد‌های شستا، فولاد، فملی و شپنا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ۱۱هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۳۷هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های فولاد، شستا و فملی بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های تاصیکو، کاما و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

صف خرید شستا عرضه شد.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۱۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۵۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزارو ۳۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، تپکو و غصینو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید غگیلا، شستا و شصدف در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۸۵میلیارد تومان (۸۶درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۸۰میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۲.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۳۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۳۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

حدود ۲۱درصد از چهار هزار و ۷۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۹۱۰میلیارد تومان خواهد رسید.

خزامیا صف خرید شد.

وتجارت و خساپا مثبت معامله می شوند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس بورس فرابورس افزایش تقاضا شاخص بورس صف خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)