Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر (ع) با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام همزمان با آخرین روز ماه شعبان و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی نماز امام علی علیه السلام و با بیانات ارزشمند حجت الاسلام بهشتی برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر (ع) با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام همزمان با آخرین روز ماه شعبان و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی نماز امام علی علیه السلام و با بیانات ارزشمند حجت الاسلام «بهشتی برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر روز یک کلیپ و یک سوال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقمندان می توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.

 

منبع این مسابقه کلیپ های سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان نماز امام علی علیه السلام در ۳۰ قسمت کوتاه پنج دقیقه ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

 

به قید قرعه به برگزیدگان این مسابقه که پاسخ صحیح حداقل یک سوال را ارسال نموده اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد؛ که اسامی این برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانی www.namaz.ir اعلام می‌گردد.

 

شرکت کنندگان جهت شرکت می بایست ” فقط عدد گزینه صحیح هر سوال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.

 

لازم به ذکر است، سوالات روزانه ساعت ۱۰ صبح بر روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سوال تا ساعت ۹ صبح روز بعد می باشد.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز علی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، همایش کوه‌پیمایی کارکنان ستاد ارتش با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از مسؤولان و مدیران ارشد معاونت‌ها و ادارات این ستاد، صبح امروز (پنجشنبه) در ارتفاعات البرز تهران برگزار شد.

امیر دریادار سیاری در حاشیه این همایش کوه‌پیمایی ضمن تبریک روز ارتش گفت: حضرت امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود در ۲۸ فروردین ۱۳۵۸ فرمودند: «ارتش متعلق به جمهوری اسلامی ایران و مردم است و باید در خیابان‌ها رژه برود و توانمندی خود را نشان دهد و مردم هم از ارتش پشتیبانی کنند».

معاون هماهنگ کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ورزش در ارتش پرداخت و افزود: ورزش و به خصوص کوه‌پیمایی در نشاط، شادابی و سلامتی تأثیر زیادی دارد و ما به دنبال این هستیم که همه کارکنان ارتش سالم و شاداب باشند؛ چرا که شادابی و سلامتی موجب ارتقای توان رزمی کارکنان خواهد شد و نیروی انسانی سالم است که می‌تواند مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهد.

امیر دریادار سیاری همچنین تصریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده که با توجه به شرایط فصلی این برنامه‌ها اجرا خواهند شد. کوه‌پیمایی امروز نیز توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه ریزی شده بود و همرزمان از همه معاونت‌های ستاد ارتش در آن شرکت داشتند.

کد خبر 6081842 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • کلام حضرت علی(ع) برای منتظران حضرت مهدی (عج)
  • «خط رو خط» با محوریت طنز جامعه شهری روایت می‌شود
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • تقویم نجومی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی