Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با بررسی و هماهنگی که انجام شد ورزشگاه شهدای اهرم توسط سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای این دو تیم مورد تایید قرار گرفت و هیات فوتبال نیز از همان ابتدا مکان برگزاری مسابقه را در رسانه‌ها اعلام کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در بازی‌های جام حذفی، تیم شاهین بندر عامری به عنوان میزبان پرسپولیس تهران وارد میدان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این دیدار حواشی داشت که برخی معتقد بودند باید مکان برگزاری بازی فوتبال شاهین بندر عامری و پرسپولیس تهران تغییر کند.

امیرحسین محتشم رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به برنامه یک هشتم جام حذفی، در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بعداز اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ و تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان به عنوان مییزبان پرسپولیس تهران مشخص شد که بعداز آن حواشی به جهت تعیین محل برگزاری این دیدار در فضای مجازی مطرح شد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: با بررسی و هماهنگی که انجام شد ورزشگاه شهدای اهرم توسط سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای این دو تیم مورد تایید قرار گرفت و هیات فوتبال نیز از همان ابتدا مکان برگزاری مسابقه را در رسانه‌ها اعلام کرده است.

محتشم با اشاره به کمبودهای ورزشگاه اهرم، افزود: در بررسی‌های اولیه ورزشگاه شهدای اهرم فاقد کمبودهایی مانند فاقد نور و برخی ایرادات جزئی است. اگر مسئولین تا زمان برگزاری مسابقه ایرادات را برطرف کنند مکان برگزاری مسابقه تغییر نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: اگر در مدت زمان اعلام شده نواقض ورزشگاه اهرم رفع نشود، چاره‌ای جز تغییر مکان برگزاری این دیدار نداریم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تاکید کرد: برای برگزاری مسابقات تیم فوتبال مرجع تعیین کننده مکان برگزاری مسابقات هیئت فوتبال استان بوشهر است و هیچ تشکیلاتی نمی‌تواند در خصوص مکان برگزاری دیدارها اظهار نظر قانونی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر شاهین بندر عامری برگزاری مسابقه برگزاری دیدار مکان برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست هم اندیشی روسای بندری استان بوشهر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با هدف حمایت لجستیکی و پشتیبانی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر بوشهر، دهکده لجستیک در این بندر راه اندازی می‎ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی اظهار داشت: برای رونق بخشی به فعالیت های بنادر استان بوشهر نگاهی مثبت و سازنده وجود دارد که این نگاه نویدبخش توسعه دریامحور در این استان است.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در حوزه آموزش نیز با بهره گیری از تجارب و تخصص کارکنان سازمان برنامه ریزی برای ارتقای سطح کارکنان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با هدف حمایت لجستیکی و پشتیبانی از عملیات تخلیه بارگیری در بندر بوشهر، دهکده لجستیک در این بندر راه اندازی می‎ شود.

محمد شکیبی نسب توضیح داد: تاکنون سه محدوده برای راه اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش بینی شده که با بهره گیری از نظرات مشاور یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به شمار می رود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت دهکده لجستیک در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژه ای از این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه ساز رونق بیش از پیش فعالیت های تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اکنون عمده بنادر بوشهر نیاز مبرم به توسعه فضای انبار و بارانداز دارند؛ چراکه در کمبود فضا زمان انتظار شناور در برخی از بنادر استان افزایش یافته است.

شکیبی نسب ادامه داد: در سال گذشته میزان قابل توجهی از کالاهای اساسی از بندر بوشهر وارد کشور شد که این نشان از ظرفیت بالای این بندر برای واردات کالای اساسی و بویژه پذیرش کشتی های زیر ۳۰ هزار تن است.

در این نشست روسای بنادر گناوه، دیر و دیلم دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را در جهت پویایی هر چه بیشتر فعالیت های بندری ارائه کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر