Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارتهران و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی دو طرح مسکونی هزار واحدی یاس‌سپید و ۸۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

در سفر امروز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان اسلامشهر، عملیات اجرایی پروژه یک‌هزار واحدی یاس سپید در زمینی به مساحت ۵ هکتار با زیربنای ۱۶۰ هزار و ۵۳۰متر مربع، در سی و دو بلوک، ۴۴ تیپ مختلف و ۲۱ هزار متر مربع فضای سبز از سوی شرکت تجهیز محیط وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ حضرت امام آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه برای تحقق اهداف بنیاد مسکن و به منظور تأمین مسکن و خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه با اعتباری بالغ بر۹۵۰۰میلیارد ریال ظرف مدت ۵ سال احداث و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در محل دومین پروژه مسکونی که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده، دستور آغاز عملیات اجرایی نخستین پروژه مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان اسلامشهر را صادر کرد.

در این طرح قرار است تعداد ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب اقدام ملی تولید مسکن با سرمایه گذاری و مشارکت مردم احداث و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

با آغاز عملیات اجرایی این ۲ پروژه مسکونی که بنا براعلام وزیر راه وشهرسازی باید کمتر از ۲سال دیگر تکمیل و به بهره برداری برسد، بیش از ۱۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶هزار نفر به جمعیت منطقه واوان در شهرستان اسلامشهر افزوده می‌شود که انتطار می‌رود پیش از بهره برداری از این واحدهای مسکونی زیرساخت‌های لازم شهری و خدماتی نیز تأمین و تکمیل شود.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی شهرستان اسلامشهر عملیات اجرایی وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد

تین نیوز

 عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ زنی کرد.

عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطع مسکونی ویلایی اجرا می شود. 

دومین سفر رئیس جمهوری و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است. 

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می شود. 

در دور اول سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس جمهور بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن