Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمجید شماعی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مهاجرت معکوس و رسیدن جمعیت برخی روستاها به حد نصاب، شمار روستاهای واجد شرایط این شهرستان نسبت به دوره گذشته افزایش یافته و از ۵۶ به ۵۹ روستا افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در سه روستای «امین ‌آباد» و «سرای» در بخش مرکزی و «ازناو» در بخش «پیشخور» شهرستان فامنین نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فامنین یادآوری کرد: انتخابات شورای اسلامی در روستای امیرآباد به علت نرسیدن شمار داوطلبان به حد نصاب لازم در دور گذشته برگزار نشد که انتخابات شوراها این دوره در این روستا نیز برگزار می شود.

شماعی با بیان اینکه ۲۹۸ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی شهرستان فامنین ثبت نام کردند، گفت: ️بخش پیشخور شهرستان فامنین دارای ۳۵ روستا با ۱۰۵ کرسی شورا است که ۱۸۶ داوطلب برای تکیه زدن بر این کرسی ها رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش مرکزی با ۱۹ روستا  ۷۸ نفر برای ۶۳ کرسی و در حوزه روستایی شهر فامنین نیز ۲۵ نامزد ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا از دبیر ستاد انتخابات استان همدان، پنج هزار و ۴۳۹ نفر در این استان به عنوان داوطلب انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا نام نویسی کرده اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان فامنین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان فامنین اخبار کنکور شهرستان فامنین شورای اسلامی ششمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند