Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کرونا مشکلاتی داشتیم؛ اما نگرانی فعلی‌مان بحث سلامتی بازیکنان در هتل‌مان است.

به گزارش ایمنا، در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است، اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم و می‌خواستیم امکانات بیشتری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شرایط خوبی داریم و تیم از لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار گرفته است.

*انتظار داشتیم دو جلسه تمرینی در شهر گوآ هند داشته باشیم، اما متأسفانه انجام نشد. شاید از این لحاظ عقب باشیم؛ اما بازیکنان ما ثابت کرده اند مرد روزهای سخت هستند و در بدترین و سخت‌ترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران که همیشه زیاد بوده برآورده کنند.

*شاید باید بدانیم روزهای سختی در انتظارمان است و با سرسختی زیاد باید این روزها را سپری کنیم و اینکه از حضور در هند خوشحال هستیم؛ اما انتظار بیشتری از میزبانی شهر گوآ داشتیم.

*تیم پر هواداری هستیم که حدود ۵۰-۴۰ میلیون هوادار در ایران دارد. همین تعداد هواداران سبب ایجاد انگیزه می‌شود. در پرسپولیس نسل جنگنده و با روحیه‌ای از بازیکنان وجود دارند که نقطه قوت تیم ما همین بازیکنان و هواداران هستند.

* شرایط برای رسیدن به سومین فینال در چند سال اخیر مهیا است و بازیکنانم انگیزه خیلی زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی دارند. با گذشتن از تمام سختی‌های پیش رو و با روحیه خوب می‌توانیم حضور در سومین فینال را هم تجربه کنیم.

*فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف ما در حال حاضر صعود از گروه است. البته این کار آسان نیست، زیرا تمام تیم‌های حاضر در گروه شانس دارند به مرحله بالاتر بروند. کار ما سخت است، زیرا حریفان آمادگی زیاد و امکانات خیلی خوبی دارند. ما هم با شرایط خوبی به هند آمده‌ایم و آماده هستیم. امیدواریم با انجام دادن بازی‌های خوب به عنوان سرگروه بالا برویم.

* اولین حریف ما الوحده امارات است و تمرکزمان روی همین تیم است، اما وقتی گوآ توانسته تا این مرحله بالا بیاید، کار بزرگی انجام داده و قطعاً آن‌ها هم انگیزه‌های خیلی خوبی برای رقابت با تیم‌های دیگر دارند. فکر نمی‌کنم حریف ساده‌ای باشد و تیم سختکوشی است. قطعاً کیفیت خوبی داشته که به این مرحله رسیده است.

* یکی دو بازیکن داشتیم که متأسفانه آنها را از دست دادیم، البته احتمال دارد بار دیگر به تیم اضافه شوند. باید منتظر باشیم و ببینیم وضعیت آن‌ها به چه شکلی است.

* کرونا مشکلاتی داشتیم؛ اما نگرانی فعلی‌مان بحث سلامتی بازیکنان در هتل‌مان است. انتظار داشتیم نسبت به سلامتی بازیکنان، مربیان و برگزارکنندگان مسابقات حساسیت بیشتری وجود داشته باشد، اما چنین موضوعی خیلی کم است. در هتل حباب پزشکی نداریم و از این بابت خیلی نگرانی نداریم.

منبع: میزان کد خبر 486620

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سلامتی بازیکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا اکبرپور، در ارزیابی از وضعیت تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و علت افت برخی تیم ها که مدعی قهرمانی بودند، اظهار کرد: عوامل زیادی در افت برخی تیم‌ها از جمله سپاهان و تراکتور دخیل است یکی اینکه توقع زیادی از هر دو تیم با توجه به مهره‌های خوبی که ابتدای فصل جذب کرده بودند، می‌رفت و جزو مدعیان قهرمانی بودند و از بازیکنان توقع زیادی می رفت که برای رسیدن به صدر جدول تلاش بیشتری داشته باشند.

وی گفت: درست است که هر دو تیم پتانسیل قهرمانی داشتند اما شرایط تمرینی و پرداختی بازیکنان این تیم ها را نمی‌دانیم که ببینیم چه اتفاقی رخ داد که از صدر جدول فاصله گرفتند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: از استقلال ابتدای فصل انتظار قهرمانی نمی‌رفت و حتی تصورشان قرار گرفتن جزو ۵ تیم بود و امید قهرمانی را از دوش بازیکنان و هواداران برداشته بودند اما بازیکنان و کادر فنی تلاش کردند تا خود را به صدر جدول برسانند، پرسپولیس نیز چند سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و هماهنگی و انسجام خوبی بین بازیکنان این تیم وجود دارد. هر سال این تیم تقویت شده و نتایج خوبی تا به امروز کسب کرده و انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ گفت: با توجه به اینکه هنوز تا پایان لیگ برتر ۷ هفته باقی مانده نمی‌توان به صراحت گفت که شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است یا پرسپولیس. هر کدام از این تیم‌ها امکان دارد طی این بازی‌ها امتیاز از دست بدهند اما تیمی موفق است که از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و به راحتی امتیاز از دست ندهد. استقلال تا امروز نشان داده که از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده و در ۹۰ دقیقه بازی بسیار باهوش و با تفکر عمل می‌کند و بازیکنانش با احساس مسئولیت بازی می‌کنند. امیدوارم این روند تا پایان بازی‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اختلاف بین مدیریت و کادر فنی و تاثیر آن بر روی عملکرد تیم استقلال، گفت: قطعا بی تاثیر نیست اما امیدوارم بازیکنان بدون توجه به این مساله صدرنشینی خود را در جدول همچنان حفظ کنند.

اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: استقلال از ابتدای فصل با کمبود بازیکن مواجه بود که البته با جذب بازیکن خارجی این خلاء تا حدودی رفع شد. اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت. البته اینکه با همین نفرات توانسته در صدر جدول قرار بگیرد نشان از موفقیت این تیم است.

کد خبر 845194 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!