Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:33:29 GMT

پرونده‌های بلاتکلیف شهدای محیط‌بان تعیین تکلیف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۳۹۵۳

پرونده‌های بلاتکلیف شهدای محیط‌بان تعیین تکلیف می‌شود

تمامی پرونده‌های بلاتکلیف مرتبط با شهدای محیط‌بان، تا پایان ماه مبارک رمضان رسیدگی و تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش ایسنا سرهنگ جمشید محبت‌خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور- صبح امروز در دیدار با سعید اوحدی - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران - ضمن قدردانی از پیگیری و اقدام او برای انجام فوریت در احراز شهادت دو محیط بان زنجانی و احراز شهادت شهید خواجویی، هماهنگی بیشتر در خصوص رسیدگی به سایر پرونده‌های سال‌های گذشته شهدای محیط بان از جمله شهید تاج محمد باشقره را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست اوحدی با بر شمردن روند رسیدگی اداری به پرونده‌ها، با ابلاغ دستور به معاونت‌ها و مدیریت ‌های مرتبط، نهایی شدن تمامی پرونده‌های راکد یگان حفاظت محیط‌زیست کشور را تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، در این جلسه که با حضور معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید برگزار شد، طرفین بر ایجاد تعامل دائمی یگان حفاظت محیط‌زیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان محیط زیست ایران شهدای محیط بان بنیاد شهید حفاظت محیط زیست محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی سالاروند به ثبت تصاویری از حضور خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه اشاره کرد و گفت: این اولین ثبت تصویر این گونه ارزشمند در سال ۱۴۰۳ در این منطقه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تصاویر خرس قهوه‌ای و پلنگ به‌عنوان گونه‌های شاخص و در خطر انقراض در سایر مناطق طبیعی استان ثبت شد، افزود: این موضوع نشان دهنده پویایی و افزایش جمعیت گونه‌های شاخص حیات وحش در استان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه روند فعلی و مشارکت‌های مردمی و کمک‌های دوستداران محیط زیست و حیات وحش بتوانیم شاهد احیای بیش از پیش زیستگاه‌ها و حضور گونه‌های شاخص حیات‌وحش در طبیعت لرستان باشیم. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت ثبت تصاویر از گونه‌های شاخص، آنها را در اختیار کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دهند تا اطلاع رسانی لازم با رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی برای گونه ثبت شده انجام شود.

خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط‌زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند و حفاظت از آنها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور است.

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • پهنه آبی تالاب‌های چالدران افزایش یافت
  • افزایش پهنه آبی تالاب های چالدران
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید