Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد منصوری گفت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در لرستان آغاز شد.

به گزارشخبرگزاری برنااز لرستان؛ منصوری روزسه شنبه ،اظهارکرد: با توجه به فرارسیدن ماه مهمانی خدا تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مرتبط با این ایام از جمله شکر، روغن، برنج، خرما، لبنیات، اقلام پروتئینی و شیرینی های پرمصرف و... افزایش می یابد لذا تامین و نظارت بر این کالاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.وافزود: به همین منظور ۳۰ اکیپ متشکل از بازرسین سازمان صمت، اتاق اصناف بسیج مردمی بر بازار نظارت خواهند داشت.

منصوری با اشاره به اینکه در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان بازرسی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام خواهد گرفت،تصریح  کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان و عدم افزایش قیمت کالاهای مصرفی مرتبط با این ایام و همچنین جلوگیری از از سوء استفاده افراد سودجو احراز هرگونه تخلف صنفی منجر به تشکیل پرونده شده و بلافاصله جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

او در خصوص چگونگی تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ با بیان اینکه هر ساله ستاد تنظیم بازار در این ایام سهمیه هایی از کالاهای اساسی به استان‌های مختلف اختصاص می‌دهد افزود: این اقدام در سال جاری نیز انجام شده و خوشبختانه با پیگیری‌های سازمان صمت استان سهمیه اختصاصی به لرستان جوابگوی نیاز است.

رییس صمت لرستان خاطر نشان کرد: امسال برای جلوگیری از کمبود شکر ۶۰۰ تن برای خانوار با قیمت ۸ هزار و ۷۰۰ تومان  در نظر گرفته شده است.

 منصوری با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸,۵۰۰ و برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵۰۰ تومان به لرستان اختصاص یافته است،تاکید کرد: همچنین ۶۰ تن گوشت با کیفیت با قیمت ۸۰ هزار تومان نیز به لرستان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت ا لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، و احتکار خصوصاً کالاهای اساسی، عدم درج قیمت و... مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کالا صمت رمضان 1400 ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان

جلال شیخ پور در حاشیه توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اظهار کرد: در راستای پویش اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز دوازدهم ماه مبارک، ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شد.
به گفته وی همچنین ۲۰۰ هزار افطاری ساده و ۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان تاکنون برای پویش اطعام مهدوی هزینه شده است.
وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون پرس غذا بین نیازمندان استان توزیع شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان و اوقات شرعی
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان