Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیمارستان‌های اصفهان ظرفیت پذیرش مصدومان حوادث رانندگی را ندارند، گفت: از رانندگان درخواست داریم با بی‌احتیاطی در رانندگی فشار مضاعف به مراکز درمانی تحمیل نکنند.

او افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نگران کننده، ظرفیت اکثریت بیمارستان‌های استان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه شهروندان تا اطلاع ثانوی به واحد رسیدگی به اعتراضات جرایم رانندگی کرونایی مراجعه نکنند، ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز نگران کننده و تجمع بیش از حد مراجعان تا زمان خروج از وضعیت قرمز و نارنجی، واحد رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به جرایم رانندگی صادره به دلیل کرونا رسیدگی نخواهد کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی بیمارستان های اصفهان مصدومان حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی