Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از عموم دوستداران اهل بیت دعوت کرد تا با اهداء «۵ هزار تومان در سال» از این فرصت معنوی ارزشمند و باقیات الصالحات برای توسعه حرم‌های مطهر بهره‌مند شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛‌ محمد جلال‌مآب با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: عموم دوستداران اهل بیت می‌توانند با اهداء «5 هزارتومان در سال» از این فرصت معنوی ارزشمند و باقیات الصالحات برای توسعه حرم‌های مطهر بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات درباره پروژه‌هایی که خیّران می‌توانند در آنها مشارکت کنند، اظهار کرد: فاز نخست طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) مزین به نام صحن حضرت زینب(س) در کربلا، پروژه صحن امام محمد باقر(ع) در حرم امامین جوادین علیهما السلام در کاظمین، توسعه حرم طفلان مسلم ابن عقیل در شهر مسیب، بازسازی و توسعه حرم حضرت سلمان فارسی صحابه جلیل القدر پیامبر(ص) در شهر مدائن و تکمیل طرح توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف ازجمله فرصت‌های مشارکت برای دوستداران اهل بیت علیهم السلام است. 

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای این ستاد مردمی، گسترش حلقه‌های اتصال اقشار مختلف جامعه به مکتب اهل بیت علیهم السلام است، افزود: در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» تدابیر مختلفی برای جاری شدن برکات معنوی و اقتصادی «نذر توسعه عتبات» در جامعه و اقتصاد کشور اندیشیده شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خیّران حرم‌ساز را حامیان واقعی تولید ملی برشمرد و گفت: ستاد بازسازی عتبات، کمک‌های نقدی دوستداران اهل بیت را صرف تامین مصالح و خرید ملزومات پروژه‌‌ها از صنایع داخلی می‌کند که با این اقدام ضمن حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال، برکت اقتصادی این نذر معنوی به چرخه اقتصاد کشور تزریق می‌شود. 

وی با بیان اینکه مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات منحصر به شکل «نذر نقدی» نیست، افزود: عموم خیران، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، متبرعان خاص، کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف، بنگاه‌های اقتصادی و اصناف و... می‌توانند در کنار کمک مادی، با اهداء اقلام مورد نیاز یا ارائه خدمات تخصصی به شکل تبرعی در این فیض مشارکت کنند.

جلال‌مآب، میلگرد، انواع سیمان و گچ را سه قلم کالای ضروری مورد نیاز برای پروژه‌های در حال اجرا برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ از شرکت‌های تولیدی و خیرانی که علاقه‌مند هستند به شکل غیر نقدی در فیض توسعه عتبات مشارکت نمایند دعوت می‌کنیم با تامین این اقلام در پویش نذر توسعه عتبات حضور داشته باشند. 

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات به پشتوانه همین کمک‌های حتی اندک از نظر ارزش ریالی که از سوی هموطنان عزیز در مناطق محروم اهداء می‌شود، بیش از 150 پروژه کوچک و بزرگ را در عتبات اجرا کرده است.

جلال‌مآب به اجرای «طرح بنای نور» با همکاری بانک رسالت اشاره کرد و گفت: آن دسته از دوستداران اهل بیت (ع) که تمایل به مشارکت در فیض توسعه عتبات به صورت تقسیطی را دارند می‌توانند متناسب با توان مالی خود در این طرح مشارکت نمایند.
وی ضمن تجلیل از خادمان موکب‌های اربعینی تصریح کرد: در روزهای کرونایی و سخت سال گذشته، خدمات نو و بدیعی در قالب «پویش مهر اربعین» و «مهر حاج قاسم» با محوریت ارائه خدمات به هموطنان کم بضاعت از سوی موکب‌ها شاهد بودیم.

اعزام زائر به‌صورت کاروانی و انفرادی به عتبات عالیات همچنان ممنوع استگزارش/ سفرهای توریستی به کشورهای آلوده به کرونا "آری"؛‌ سفرهای زیارتی عتبات عالیات عراق "خیر!"آزادی سفرهای توریستی به ترکیه و ممنوعیت سفرهای زیارتی عتبات!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ستاد بازسازی عتبات عالیات ماه مبارک رمضان ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات دوستداران اهل بیت عتبات عالیات توسعه عتبات توسعه حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: 916نفر درپویش اهدای خون "مهرسرخ" خراسان‌جنوبی شرکت کردند.

کامبیزمهدی زاده، امروز ۸ فروردین به رسانه‌ها گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون " مهرسرخ" با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خونگیری سراسر استان آغاز شد و916 نفر از مردم استان در این پویش سهیم بودند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی همچنین افزود: ششمین دوره پویش " مهرسرخ " که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد و در طول این مدت 916 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که771نفر موفق به اهدای خون شدند.

مهدی زاده از اهدای خون 104نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبرداد و گفت: 472نفر از اهداکنندگان شرکت کننده در پویش اهداکننده مستمر بودند و54 خانم هم موفق به اهدای خون شدند.

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوعدوست دعوت می‌کنم مانند همیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز پویش پنجشنبه‌های مهربانی در سال ۱۴۰۳
  • سوال روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در فارس
  • ۱۰۴ نفر در خراسان جنوبی برای اولین بار خون اهدا کردند
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • 916نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ خراسان‌جنوبی شرکت کردند
  • مسابقه پیامکی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌ شود
  • سجاده‌های تقرب تا سفره‌های آسمانی افطار در شب‌های رمضان
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان