Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@16:10:46 GMT

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۴۴۸

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده پژو ۴۰۵ به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۸۲ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مأموران در این زمینه مجموعا ۱۰۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر کشف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرشید گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی عنوان داشت: دیشب مأموران فرماندهی انتظامی سربیشه با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در این شهرستان، موضوع را پیگیری کرده و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مأموران پس از شناسایی دقیق قاچاقچیان مواد مخدر یک تیم عملیاتی به محل اعزام و در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان سه کیسه حاوی ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و چهار متهم را دستگیر کردند.

فرشید افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان کردند.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، ۱۴ متهم متواری و تحت تعقیب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، نجم‌الدین سهرابی اظهار کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط مأموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی ،۱۴ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق

سهرابی ادامه داد: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران گشت کلانتری ۱۲ عقیل خرمشهر در حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان تانکر دار مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را باعث هدر رفت سرمایه‌های ملی و تحمیل مشکلات اقتصادی بر کشور دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746345

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان کاشمر
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در تهران
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا