Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@12:32:29 GMT

(تصاویر) حمل و نقل عمومی مشهد در وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۴۷۴

(تصاویر) حمل و نقل عمومی مشهد در وضعیت قرمز

استفاده از مترو و اتوبوس به عنوان پراستفاده‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی توسط مردم، خصوصا در شرایط قرمز کرونایی می‌تواند باعث گسترش ویروس کرونا در بین مسافران شود. به همین دلیل در توصیه‌های بهداشتی تاکید بسیاری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مردم شده است.

از طرفی هم سرویس دهی مناسب و منظم در خطوط مترو و اتوبوسرانی باعث کمتر شدن ازدحام در ساعات مختلف شبانه‌روز به‌خصوص در ساعات پیک جمعیتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رعایت مسافرگیری با نصف ظرفیت در شرایط قرمز کرونایی در وسایل حمل و نقل عمومی که مصوبه ستاد ملی کرونا هست باعث می‌شود تا مسافران بسیار کمتر آلوده به ویروس کرونا شوند.

تصاویر این گزارش در ساعات پیک مسافری و ایستگاه‌های پرتردد مشهد تهیه شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مشهد حمل و نقل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد