Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر نیرو با اشاره به راه اندازی سد‌های لاستیکی در کشور گفت: راه اندازی سد‌های لاستیکی در کشور برای حل مشکل آبی ضروری است.  رضا اردکانیان وزیر نیرو در هفته دوم پویش هر هفته الف_ب ایران که در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: امروزه یکی از شیوه‌های ساخت و ساز‌ در امر سد سازی، سد‌های لاستیکی است که این خود می‌تواند در گردشگری، ورود آب شور دریا و باز چرخه آب در اراضی کشاورزی بسیار مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: یکی از راه‌های سریعی که ما را به هدف جمع آوری آب‌های سطحی کمک می‌کند، احداث سد‌های لاستیکی است.

وزیر نیرو با بیان اینکه سد‌های لاستیکی با هزینه و تخریب کم راه اندازی می‌شود، گفت: جلوگیری از سیلاب، ایجاد اشتغال و بهره‌مندی از جریان پویای رودخانه‌ها از مهم‌ترین مزایای احداث سد‌های لاستیکی است.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سد های لاستیکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات

وزیر ارتباطات گفت: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات در حوزه توسعه ارتباطات بین ۱۷۰ کشور از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ دست یافتیم و ۶ پله ارتقا یافته‌ایم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع‌پور  وزیر ارتباطات در حاشیه اولین نشست هفتگی هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین المللی مخابرات در حوزه توسعه ارتباطات بین 170 کشور از رتبه 81 به رتبه 75 دست یافتیم و 6 پله ارتقا یافته‌ایم.

وی افزود: شاخص‌هایی که بررسی می‌شود یکی فراگیری ارتباطات است و دیگری کیفیت و‌میزان استفاده مردم از زیر ساخت‌هاست.

وزیر ارتباطات گفت: در دو سال گذشته بیش از 7 هزار روستای بالای 20 خانوار به اینترنت متصل شده‌اند و بیش از 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت دست یافته‌اند. انشالله این روند ادامه خواهد داشت.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • لحظات زیبای سرریز شدن سدهای یک استان کشور | تصاویر
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • ۵۲ درصد ظرفیت سدهای کشور پُر آب شد
  • بارش‌ها در ایران ۲۱ درصد کاهش یافت/کاهش ۱۷ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است