Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مظفری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهر‌ها با هر نوع رنگبندی کرونایی ممنوع است.

او ادامه داد: ورود و خروج خودرو‌ها از مناطق با رنگ بندی قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان برابر قانون جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مظفری با اشاره به اعمال قانون بیش از ۱۱ هزار خودرو در راستای محدودیت‌های کرونایی از طریق دوربین‌های پایش تصویری و عوامل پلیس راهور در استان زنجان، گفت: این تعداد خودرو از ابتدای امسال تاکنون و پس از بی توجهی به پیامک‌های ارسالی و راهنمایی ماموران پلیس راهور مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه شدند.

او ادامه داد: عده‌ای نیز برای فرار از قانون اقدام به دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودرو‌ها می‌کنند که این کار عملا جرم بوده و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات عاملین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه افرادی که اقدام به تخلفات رانندگی می‌کنند در واقع حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته اند، افزود: ایجاد نظم ترافیکی مستلزم همکاری آحاد جامعه بوده و همگان باید در این راستا احساس مسئولیت داشته باشند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس منع تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟

سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص اعمال قانون‌های مکانیزه در تهران توضیح داد و گفت: «در سال جدید بحث برخورد با تخلفات ساکن را ادامه خواهیم داد. از ابتدای سال نیز این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شده است و کار‌های جدید تری را نیز در این خصوص انجام خواهیم داد.»

به گزارش مهر، وی افزود: به‌زودی این اعمال قانون‌ها به صورت مکانیزه خواهد بود. خودرو‌هایی که مجهز به دوربین هستند در سطح معابر تردد خواهند کرد. این تردد‌ها در مناطق ۱، ۴ و ۵ شهر تهران بیشتر خواهد بود و هر کجا که تخلفات ساکن را ببینند همانجا به صورت بر خط اعمال قانون انجام و پیامک برای مالک ارسال خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در جا‌هایی که عرض معبر کم است و توقفات دوبله را داریم برای اولین بار موتورسیکلت‌هایی را در همین خصوص به دوربین مجهز می‌کنیم که در شش طرف دوربین دارند و تخلفات ساکن اعم از پارک در پیاده رو، توقفات دوبله و زیر تابلویی را اعمال قانون می‌کنند که بتوانیم ان شاء الله یک نظم خاص و روان سازی ترافیک را در سطح شهر تهران شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • استفاده پلیس از ماشین‌های دوربین‌دار در تهران + عکس
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • گشت خودرهای پلیس دوربین‌دار در شهر تهران
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد