Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدری دبیر ستاد بحران فرماندار قیروکارزین گفت: آتش سوزی در ارتفاعات کیلاق معروف به گاو کار در منطقه هنگام شهرستان قیروکارزین مرز مشترک قیروکارزین با فراشبند که از عصر روز یکشنبه رخ داده تاکنون مهار نشده است.

او افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه دیروز نیرو‌های امدادی با یک فروند بالگرد به ارتفاعات منتقل شدند که تلاش نیرو‌های امدادی برای مهار آتش تاکنون ثمری نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری اظهار داشت: دیروز ۲ نفر از نیرو‌های امدادی در منطقه دچار آسیب و شکستگی پا شدند که توسط بالگرد به پایین کوه منتقل و به بیمارستان اعزام شدند.

علیشاهی رئیس منابع طبیعی شهرستان قیروکارزین گفت: پوشش گیاهی منطقه بیشتر بوته، علفزار، بادام تلخ و بنه است.

او افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و وزش باد شدید مهار آتش سوزی دشوار است.

علیشاهی با بیان اینکه امروز به دلیل وزش شدید باد بالگرد پرواز نداشته است افزود: نیرو‌های امدادی از منابع طبیعی، فرمانداری، هلال احمر، سپاه، بسیج و نیروی مردم و ادارات شهرستان‌های قیروکارزین و فراشبند برای مهار آتش در منطقه آماده هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی نیرو های امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!