Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه سرویس مطبوعات ریاست جمهوری آذربایجان مجموعه‌ای از عکس‌هایی را منتشر کرد که در آن "علی اف" در حال بازدید از این موزه است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در این موزه پارکی در نظر گرفته شده که در آنان غنائم جنگی مربوط به پیروزی نیروهای آذربایجانی بر نیروهای ارمنستان به نمایش درآمده‌اند؛ از جمله تانک‌ها، کامیون ها، تسلیحات و کلاه‌های جمع‌آوری شده از سربازان ارمنی کشته شده در جبهه های جنگ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر ویژگی‌های این موزه، بازسازی پادگانی است که در آن مجسمه‌هایی کاریکاتورگونه از سربازان ارمنستان ساخته شده‌اند و با ظاهری ضعیف و شکست خورده به نمایش درآمده‌اند.

در ماه نوامبر مقام‌های جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان پیمان آتش‌بس را با میانجی‌گری روسیه با یکدیگر امضا کردند.

در جنگ اخیر قره باغ ترکیه به جمهوری آذربایجان کمک کرد. اخیرا دولت کانادا اعلام کرد که فروش تسلیحات به باکو را به دلیل استفاده از این تسلیحات در جنگ قره باغ متوقف خواهد کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: الهام علی اف آذربایجان جنگ قره باغ ارمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم

ژاوی، سرمربی بارسلونا ساعاتی پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، به تماشای دیگو مارادونا و الهام گرفتن از فوق ستاره آرژانتینی فقید دنیای فوتبال مشغول است.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه
  • امتناع پاشینیان از واژه نسل کشیدرباره ارامنه خبرساز شد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • مشاهده شدن گله ۲۰ رأسی قوچ و میش ارمنی در بوکان
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز