Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@11:37:43 GMT

محدودیت‌های شبانه تردد در ماه رمضان ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۸۴۳

آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رهبر ما در مراسمات دیگر مذهبی اعلام کردند هر خانه یک حسینیه است تا بتوانیم از شیوع کرونا در کشور جلوگیری کنیم و این بیماری را مدیریت کنیم.

وی گفت: در ایران نمونه‌های موفقی از همکاری مردم در برگزاری مراسم‌های مختلف داشته‌ایم و نشان داده‌ایم برخلاف برخی از کشورها که حتی به ماسک زدن اعتقادی ندارند مردم ایران می‌توانند در برابر این ویروس همدل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: مسئولان و علمای دینی تاکید زیادی دارند تا در برگزاری هر نوع مراسم حتماً پروتکل‌ها رعایت شود و این موضوع به ما قوت قلب می‌دهد تا به وظایف خود عمل کنیم.

سردار حمیدی در پایان گفت: لذا هیچ گونه مراسمی خارج از پروتکل‌های بهداشتی قرار نیست اجرا شود و هرچیزی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد ما هم از آن تبعیت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محدودیت تردد شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از insidethegames؛ مسئولان شهری پاریس تاکید دارند که شهروندان فرانسوی در زمان برگزاری رقابت‌های المپیک باید از پیاده روی به جای استفاده از خودرو استفاده کنند.

مقامات فرانسوی از شهروندان خواسته اند برای جلوگیری از هرج و مرج ترافیکی در جریان بازی‌های المپیک که در پایان ماه جولای در پاریس و سایر مناطق فرانسه آغاز می‌شود، پیاده روی کنند، از خانه کار کنند و "دوچرخه سوار شوند". رئیس سازمان حمل و نقل منطقه پاریس، والری پکرس در این باره گفته است: از کمی راه رفتن پیاده نترسید برای سلامتی شما مفید است. این اظهارات و قوانین تردد در زمان المپیک می‌تواند معضل حمل و نقل پیچیده پاریس را پیچیده‌تر کند و این موضوع عاملی برای اعتراض شهروندان فرانسوی شده است. قرار است ۳ هزار دوچرخه و ۴۰۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری برای تسهیل تردد مردم در نظر گرفته شود، اما شهروندان فرانسوی معتقدند نمی‌شود مسیر‌های طولانی تردد در شهر تا محل کار را پیاده طی کرد ضمن اینکه برخی از مشاغل فرصت دور کاری و کار در منزل را ندارند. حمل و نقل یکی از پیچیده‌ترین مشکلات روزمره فرانسوی‌ها به ویژه در پاریس است که پیش بینی می‌شود در المپیک تشدید شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در همدان
  • خشم مردم فرانسه از وضع قوانین تردد در زمان برگزاری المپیک