Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@21:41:47 GMT

چگونگی اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۴۸۸۵

چگونگی اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری

خبرگزاری آریا - معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه معاون فنی و عمران منطقه 7 از روند اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری این منطقه بازدید و در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، مدیران شهری از پروژه مسیر دوچرخه سواری خیابان دماوند حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان سبلان، خیابان طالقانی از خیابان شریعتی تا خیابان شهید مفتح بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این بازدید محمدجواد خسروی معاون فنی و عمران منطقه 7 به ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده در راستای پروژه مسیر دوچرخه سواری و پیاده روسازی در این منطقه پرداخت و گفت: در این پروژه به منظور رعایت وحدت رویه از پیاده رو بتنی استفاده شده و طبق مشخصات فنی و دستورالعمل های ابلاغی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است.
به گفته معاون شهردار منطقه 7 پروژه احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده رو سازی در این منطقه در خیابان های دماوند، حدفاصل سبلان تا میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید مدنی، حدفاصل خیابان حسینیان تا خیابان بخشی‌فر، ضلع شمال خیابان خواجه‌نصیر، خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شهید مفتح تا خیابان شریعتی، ضلع غرب خیابان قنبرزاده، خیابان هویزه، حدفاصل خیابان سهروردی تا خیابان قنبرزاده و ضلع شمال خیابان شهید قدوسی در حال اجرا است.
معاون فنی و عمران شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران منطقه 7، از پروژه احداث مسیر بساوایی در خیابان خواجه نصیر، خیابان پادگان ولیعصر و خیابان شریعتی از خیابان بهار شیراز تا پل سید خندان بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه مسیر دوچرخه سواری معاون فنی و عمران خیابان شهید تا خیابان منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود