Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان این اقدام خشن که غیرایرانی بوده و در یک اختلاف قبلی با عموی گروگان در یکی از مناطق نیکشهر دست به این جنایت زده و پس از ربایش طفل را به یک از کشور‌های همجوار منتقل کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه این کودک با همکاری پلیس اینترپل رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت افزود: پدر فرد ربوده شده از همکاری و تلاش پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران، پلیس آگاهی استان، شهرستان نیکشهر همچنین معتمدان و ریش سفیدان محلی به خاطر رهایی فرزندش از چنگال آدم ربایان قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به فرار آدم‌ربایان به آن سوی مرز‌ها تلاش برای دستگیری عاملان جنایت از طریق پلیس اینترپل ایران و کشور همجوار تا ختم پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس سیستان وبلوچستان گروگانگیری آزادی گروگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چرا که این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

محمد کرمی گفت: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ی حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا به عهده آنها قرار داد. امروز با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک اراده الهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما برای پیاده کردن اسلام عزیز به میدان آمده‌ایم، تصریح کرد: امامین انقلاب به خوبی این مجموعه عظیم را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا هدایت فرموده‌اند. امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ی مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هرکس به خدا وصل شود در واقع همه عالم از آن اوست و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، عنوان کرد: امروز ملت ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وصل به خدای متعال است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد. رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ی جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می کند.

کرمی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران با هم می شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است. ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم. سیستان و بلوچستان یک استان ثروتمند بوده و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به آن حساس شده است.

در پایان  از تلاش‌های حجت‌الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل سابق دادگستری استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار!
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه