Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۵۱۴.۵ میلیارد تومان در استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و مازندران، با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو و در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد. خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو،  رضا اردکانیان به صورت ویدئوکنفرانسی از ساختمان ستادی وزارت نیرو، ۶ پروژه صنعت آب و برق شامل سه پروژه در استان خوزستان، دو پروژه در استان سیستان و بلوچستان و یک پروژه نیز در استان مازندران را به بهره‌برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هشدار در مورد کلاهبرداری در پوشش ماموران آبفا سه پروژه افتتاح شده صنعت برق در استان خوزستان شامل "فاز اول پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت سردشت و خط ارتباطی آن"، "پست ۱۳۲ کیلوولت GIS بیدبلند و خطوط ارتباطی آن" و "پست ۱۳۲ کیلوولت پاک چوب و خط ارتباطی آن" است که در شهرستان‌های دزفول، ماهشهر و شوش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش قدرت مانور و ایجاد رضایت عمومی افتتاح شد.
این گزارش می‌افزاید، پروژه "فاز چهارم آب شیرین‌کن زاهدان" با حفر و تجهیز تعداد ۵ حلقه چاه، اجرای خط انتقال آب خام به طول ۱۲ کیلومتر و احداث ۴ واحد Ro مجموعا به ظرفیت ۱۰ هزارمترمکعب با هدف تامین آب شرب و بهداشتی پایدار با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در شهرستان زاهدان و پروژه "آبرسانی به ۲۰ روستا" جهت تامین آب پایدار و سالم ۵ هزار و ۱۸ نفر جمعیت تحت پوشش نیز در شهرستان تفتان، دو پروژه افتتاح شده در استان سیستان و بلوچستان است.
بر این اساس، افتتاح "سد لاستیکی لاریم" با حجم مخزن یک میلیون مترمکعب و ۴۰ هکتار وسعت دریاچه با اهدف تامین آب و بهبود آبیاری ۴ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری دشت لاریم، جلوگیری از تداخل آب شیرین رودخانه با آب شور دریا در فصول کم‌آبی و ایجاد ظرفیت بازچرخانی پساب کشاورزی، تنها پروژه افتتاح شده در استان مازندران است که در قالب دومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افتتاح شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح

سردار مجید ابن الرضا در جلسه شورای مسکن استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل ساخت مسکن نیرو‌های مسلح برآورد شده است گفت: اصل ۳۱ قانون اساسی بر داشتن مسکن متناسب با نیاز هر جامعه تاکید دارد و یکی از موارد مطرح شده در پیام امام راحل در خصوص وظایف دولت اسلامی نیز حل مشکل مسکن است.

وی افزود: مسکن از نیاز‌های اولیه زندگی انسان و از موضوعات جدی در سبد معیشت خانوار است متاسفانه بازدهی بازار مسکن در جامعه امروز به قدری بالا رفته که هم ارز با بازار سکه و دلار حرکت می‌کند و باید هرچه سریعتر برای حل مشکل مسکن اقدام شود.

سردار ابن ارضا با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مسکن در سال‌های آینده افزود: بالاترین هزینه در زمینه ساخت مسکن مربوط به دستمزد، مصالح و فولاد است.

رئیس ستاد تامین اجتماعی و قرارگاه مسکن نیرو‌های مسلح کشور ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی فاقد کاربری نیرو‌های مسلح با اجازه مقام معظم رهبری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه تاکید کرد: نیرو‌های مسلح برای تامین مسکن مورد نیازشان باید دغدغه ۱۰۰ درصدی داشته باشند و ما نیز در مدیریت استان کاملا آماده همکاری در این زمینه هستیم.

 رحمتی گفت: برای ساخت مسکن نیرو‌های مسلح زمین‌هایی در نظر گرفته شود که زیرساخت‌های مورد نیاز از قبیل برق، آب و گاز را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور به مسکن دغدغه اساسی دارد و اگر این خط فکری در همه استان‌ها و شهرستان‌ها جاری و ساری شود یک عملیات عمرانی بزرگ برای ساخت مسکن به راه خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسکن یک حوزه تخصصی و مهندسی است بنابراین باید به جزئیات اعداد و ارقام در این حوزه مسلط باشیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه در روند ساخت مسکن نیرو‌های مسلح حد توقفی وجود ندارد گفت: بر این اساس ظرف یک ماه آینده همه نیازمندی‌ها و موجودی‌ها احصا شوند به طوری که در جلسات بعدی قرارگاه فقط راه حل مشکلات موجود مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: نیرو‌های مسلح تمام دارایی‌های خود در داخل و خارج شهر را پای کار بیاورند ما نیز بالاترین ارزش افزوده‌ای را که در استان در اختیار داریم ایجاد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افزایش همکاری‌های ایران و سریلانکا با افتتاح پروژه اومایا
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار