Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@19:19:08 GMT

کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۷۵۴۴۶

کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد

علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره اظهارنظرهای ضد و نقیض در خصوص بسته شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس و نظر دولت در این خصوص گفت: کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد. برخی خودشان توانایی گفتگو با مردم و نخبگان را ندارند و از صحبت دولت مردان با مردم هراسان شده اند. ناطقان: علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره اظهارنظرهای ضد و نقیض در خصوص بسته شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس و نظر دولت در این خصوص گفت: کسی نباید از آگاه شدن مردم واهمه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی خودشان توانایی گفتگو با مردم و نخبگان را ندارند و از صحبت دولت مردان با مردم هراسان شده اند.



او گفت: رئیس جمهور یکشنبه در دولت به وزیر ارتباطات دستور دادند که اولا جزئیات را به مردم بگویند و ثانیا مطابق قانون از اختلال کنندگان شکایت و از اهرمهای قانونی موجود برای پاسخگویی متخلفین و هم برای حفظ فضای ایجاد شده و باز شده استفاده نمایند. دیدگاه دولت مبنی بر باز بودن این شبکه اجتماعی است.

ربیعی تصریح کرد: رییس جمهور به وزیر ارتباطات دستور داده ضمن ارائه گزارش شفاف از اختلال در کلاب‌هاوس، از اخلال کنندگان شکایت کند.
منبع: انتخاب برچسب ها: دولت ، مردم ، کلاب هاوس ، ناطقان ، نخبگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دولت مردم کلاب هاوس ناطقان نخبگان کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم

سید علیرضا آل داود پژوهشگر حکمرانی سایبری در خصوص چگونگی تشخیص اخبار جعلی و درست جنگ از یکدیگر گفت: از شب گذشته، آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع به انتشار اخبار از قول منابع آگاه کرده‌اند، اینکه جرأت ندارند خبرهایشان را از قول مقامات رسمی نظامی و سیاسی بزنند، نشان از جعلی بودن بیشتر مطالبشان است.

او گفت: برای تشخیص فیک نیوز از اخبار درست باید به منبع و تاریخ انتشار آنها توجه داشت؛ به طور کلی به اخباری که از قول منبع آگاه منتشر می‌شوند نباید اعتماد کرد، همچنین غلو کردن در بخشی از خبر، نشانه دیگری از فیک بودن آنهاست البته از جستجوی معکوس هم می‌تواند برای قدیمی بودن تصاویر و فیلم‌ها استفاده کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • توضیحات یک منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • اذعان اندیشکده انگلیسی به حمله موفق ایران به اسرائیل
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • واکنش مردم زابل به حمله موشکی سپاه به اسرائیل + فیلم
  • چگونه اخبار جعلی و درست جنگ را از یکدیگر تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • آگاه‌سازی صنایع در خصوص اهمیت ورود به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر