Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا هر لحظه یک تولید کننده که سرمایه خود را برای خدمت به مردم به میدان عمل آورده است باید با مزاحمت روبه رو شود؟

به گزارش ایسنا، احد آزادی خواه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با ۵۰۰ نفر کارگر در سال گذشته و در شرایط کرونایی بیش از هشت و نیم میلیارد پارچه ماسک تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان ماسک قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب ۶.۵ میلیارد دلار صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر کار فاخری است که در حوزه اقتصاد مقاومتی رقم خورده و تولید کنندگان جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اما تعجب می کنم برخی جریانات صرفا غر زده و چوب لای چرخ می گذارنند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می کنند. یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان عمل به ۸۵ میلیون نفر جمعیت خدمت می کند اما هر لحظه با مزاحمت روبرو است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم، انتظار می رود که در شرایطی که آنها ۹۵ درصد نیاز پارچه ماسک در کشور را تامین می کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته باشد.

وی در تذکری دیگر به وزیر راه و شهرسازی، خاطر نشان کرد: ۷ کیلومتر جاده در منطقه ما وجود دارد که حدود چندین سال است پیگیری اتمام عملیات آن هستیم.انتظار می رود در راستای تسریع اتمام آن شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احد آزادی خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قانون مالیات بر سوداگری از مهم‌ترین قوانین ما در مجلس یازدهم است که باعث تضعیف سوداگری و رساندن آن به کمترین میزان و تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این قانون آن است که بخش غیرواقعی و سوداگری در بازارهای سکه، طلا، ارز، خودرو و املاک کم و جمع شود.

کد خبر 6086213 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی